tisdag 4 september 2007

Andra träningen

Man har blivit värsta träningsnarkomanen på sistone. Två tisdagar i rad nere i hallen och försökt piffa in den med måttlig framgång, ambitionen säger att jag ska dit på torsdag också.

Ungefär samma gäng som spelade denna gång.

Jag var som vanligt ytterst besviken på min egen insats och när Jocke vann i två raska mot mig med sitt äckliga jävla fuskgummi (långnabb) så skickade jag racketen. Torskar man mot Jocke så kan man fan inte vara nöjd..

Ankarcrona 0-2
Vadde 2-0
Öhman 0-2
Kullberg 1-2

Det positiva var att jag slog Vadde enkelt vilket verkligen inte hör till vanligheterna. Nog om min egen skitpingis den är ju jävligt ointressant till och med för mig själv så jag fattar hur trist ni måste tycka att det är.

Jag och Trygger spinner vidare på det där med en egen utbrytarliga om det blir limförbud. Två nya regler som vi kom på var:
  • Inga domare.
  • Inga material, enbart backside.

Vi pratade dessutom om hur vi skulle få tillgång till lim om det inte tillverkas mer. Svaret är att bunkra rejält inför första året och sedan sälja till de som vill. Andra året när utbrytarligan fått fäste så tar man kontakt med en limtillverkare/Kemikalietillverkare som får tillverka ett snabbt jävla lim som dessutom fäster, skitsamma om det är farligt bara det händer något när man piffar till bollen.

Vad säger ni börjar intte utbrytarligan se intressant ut? Mer om denna desto närmare limförbudet vi kommer.

Inga kommentarer: