torsdag 12 februari 2009

Gissa staden

Den här sätter ni väl lätt?

17 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Max.....något säger mig att det kan vara din favoritby KÄVLINGE!!!!!

Permevik

max sa...

Det är en annan by min vän.

Anonym sa...

helsingborg

Anonym sa...

Eslöv ?

Anonym sa...

Eslöv ?

Anonym sa...

Kul läsvärd blogg!
Lite udda men bra.

Kolla in min spelblogg

max sa...

Fel, fel, fel..

Anonym sa...

Malmö

Sumoklick sa...

Lund??

Anonym sa...

solna

Anonym sa...

söretälje..hos trädet och fisken

Anonym sa...

jag svär att det är Lund //gabriel sveden

Anonym sa...

fjollträsk..

Anonym sa...

Självklart är det Falkenberg,
Peter

Anonym sa...

brillingslangeland

Anonym sa...

Måste vara Norrköping

max sa...

Kinski is vaken.

Dessutom har han rätt. Pildammsparken tror jag att den kallas.