fredag 26 oktober 2007

Fredag innan sammandrag

Härlig tradition detta kan bli.

Ja vad gör ni nu ikväll innan sammandragen som för de flesta spelas imorgon men för en del på söndag?

Själv så står man och steker fläskfilé tills imorgon, samtidigt som det städas och sedan är det dags för kycklingspetten att ordnas. Salladerna och pajerna är klara och alkoholen inhandlad.

Sen är det bara det roliga kvar när lekfarbrorn i en ska ordna lekar och frågesport.

Avslappnad födelsedag.. tur att man har Thåström och Hof med sig i ringhörnan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Martin ringde mig ikväll och ville jag skulle komma och plåta han och Jamie i Djurgårdströjor imorgon i div 3 sammandraget i SL-hallen. Han lät hälsa att han fortfarande inte glömt förlusten mot Hasmats i förra sammandraget.

max sa...

snackade också med honom, han ville lämna lite tröjor till dig och behövde ditt nummer.

max sa...

Godnatt gott folk!

Ni har natten på er att spamma loss, imorgon är pappsen tillbaka och städar efter er så passa på.

Anonym sa...

Skål !!

Anonym sa...

ja skål vadde :)... I södertälje laddar vi med en kraftig fylla, så här på fredagen innan samman(drabbning)drag. Det är ju iofs inte helt omöjligt att det sker någon form av onykterhet imorgon heller, givetvist inte något som är planerat men i och med denna (helt oplanerade händelsen) så kanske folk kan förstå än när man står utanför munktell arenan och tjurar. Iofs så blir det ju inte så mycket och tjura över, när jag vet att pirre, thomas och patrik går rent och vi vinner lagmatchen ändå :D...

Anonym sa...

Förövrigt träffade jag Raphael Keller igår på Café O. vilken skräll!

max sa...

Då antar jag att Morin var med också?

Anonym sa...

Fick tröjorna av Martin idag på sammandraget och träffade även på Chabo som var märkbart irriterad över att jag hade hängt ut hans utbrott på bloggen i onsdags efter hans förlust mot Jönsson. Men det var väl ingenting mot alla elaka kommentarer om folk som skrivs här kan jag tycka... Det var tur han inte läste om sig själv inför nomineringen som Sveriges bäste deffdödare, för då hade han nog blivit betydligt mer irriterad! (Obs, där var inte jag inblandad)