söndag 21 oktober 2007

Region top 12, resultat

Öst
P15
Boodh vann som jag inte trodde skulle vinna, Åkerlind, Wiklander och Pernis slutade på samma poäng men bättre kvot avgjorde till Pernis fördel. Wiklander en överraskning för mig och att Boodh skulle vinna trodde jag ju inte.
1.Boodh
2.Svedberg
3.Pernis
4.Wiklander
5.Åkerlind

Hj17
Haren vann väntat (11-0) men jag hade trott mycket mer på Linderoth. Safir kniper platserna 2-4. Berglund skrällde inte tillräckligt.

1.Haren
2.Ante Hultgren
3.Jacob Lindahl
4.Daniel Göthenberg

U20 herrar
Utan Dan Hedlund i startfältet så stormade Stockholmarna fram i detta startfält. Hade trott mer på Svanis men tyvärr för honom så höll han inte riktigt. Rosenberg vinner med mimimal marginal.

1.Rosenberg
2.Sandell
3.Lundström
4.Svanis

U20 damer
1.Camilla Rubinsson

Dj17
1.Caroline Andersson

F15
1.Daniela Moskovits
De jag tippat efter deltog inte.

***

Syd
U20
Sunesson och Thorngren som jag varnade för gjorde upp slutsegern även om jag trodde mer på Herman även om jag har hört att han har haft problem med en skada.

1.Sunesson
2.Thorngren
3.Engelbertsen
4.Johansson

HJ17
Dahlgren vann som väntat och mitt tips om Cöster som tvåa (ett av få namn jag kände igen) var ju inte så lyckat då han hamnade åtta.

1.Dahlgren

P15
Stenhårt om vinsten där de tre bästa hamnade på samma poäng.

1.Andersson
2.Fredriksson
3.Habul

Väst
U20
Som tippat Bergman och Relfsson.

1.Bergman
2.Relfsson

Hj17
Lite oordning från mitt tips jag satte Kvist som etta och rätt personer på topp fyra.

1.Kvist
2.Harrysson
3.Sundström
4.Brännström

***

Norr
Hittar inga resultat alls

17 kommentarer:

Anonym sa...

hmm sveriges sämsta elitspelare har slagit både ettan o tvån i 20 i år på top tolv östra ganska dålig klass på top tolv! glömde ettan i västra hj20 också!

Anonym sa...

ser i fram mot östermalm-orminge tror nordin o per erik inte tar nån match bara hägglund som tar nån match kanske andree me!

Anonym sa...

intresant lite försnack innan serien sånt gillas

Anonym sa...

Jacob Dahlgren vann HJ 17 överlägset i Söder med kvoten 10-1 .

Tror Thorngren vann 20.Han hade iaf greppet inför sista omgången med endast en förlust.

Anonym sa...

Boooooodh :D <3

Anonym sa...

vann inte arvid 20 ????

Anonym sa...

hAR hört att A.Sunesson vann 20

Anonym sa...

Östermalm kommer inte ha med sina två bästa spelare mot Orminge så jag tycker vi ska ligga väldigt lågt...

Anonym sa...

varför vad har hänt? e det lagerfeldt o hardarsson?

Anonym sa...

Resultaten från Väst finns på http://svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1028117&CatId=415398

Anonym sa...

Arvid och David had samma poäng men Arvid vann över David och därför vann Arvid på inbördes poäng

Anonym sa...

Resultat Region syd:
P13 V Görman Eslöv, K Nilsson K-stad
F13 L Rydén Dänningelanda, K Lomander Varberg
P15 A Andersson Falkenberg, V Fredriksson Kvarnby
F15 E Orava Falkenberg, H Mustafa Lyckeby
HJ17 J Dahlgren Höganäs, S Nilsson Dänningelanda
DJ17 N Stenviken Frej, H Andersson Falkenberg
HJ20 A Sunesson Rekord, D Thorngren Kalmar
DJ20 Elin Helgesson Rekord, Cecilia Kei Falkenberg

Helgens prestation: Simon Nilsson Dänningelanda fick 2 inledande förluster tog sedan 9 raka och en fin 2:a-plats. Detta efter att ha kommit med som reserv.

Obesegrade: Elin Helgesson, Viktor Görman,

Anonym sa...

Samtliga Sydresultat finns nu på Lessebos hemsida

max sa...

det är där jag hämtat mina också.

Tack för hjälpen med resten av klasserna.

Anonym sa...

Harald verkar dålig:O, sjukt bra!

Anonym sa...

Den som lever får se...

Anonym sa...

harald hade ju inget motstånd alls i östra:PP