onsdag 24 oktober 2007

Tippa elitserien

Tippa elitseriematchen mellan Söderhamn och Warta.

Jag tippar som bekant 5-2 till Söderhamn.

Matchen startar 18.30 och jag kommer att sporadiskt lämna mina kommentarer till den matchen medan jag kolla lite CL på tv´n. Följ matchen här.

Hur bra är JP just nu och hur bra är Söderhamns nye japan?Ska bli kul att se om ännu en stratosspelare slår igenom i form av Hampus.

Kring Warta undrar jag mest vem som vann eller kommer att vinna racketlon-pingisen som de kör en intern tävling i?

13 kommentarer:

max sa...

tungt.. söderhamns japan är inte med.

Peter andersson spelar i första och kommer där att få det tufft.

Men jag är glad för detta innebär att sondell får chansen!

Mitt tips är lite off nu men oavgjort kanske går att ordna för Söderhamn?

max sa...

Med närmare eftertanke när jag ser laguppställningarna så lär det bli en enkel Wartavinst..

max sa...

14 bollar till JP mot Månsson, ajajajaj vilken slakt.

max sa...

Hampus vänder och vinner!

Underläge 0-2 och bara sex bollar i varje set slutar med en 11-9 i skiljevinst! Grattis Hampus till första segern i elitserien!

max sa...

1-3 och jag tror inte att Söderhamn klarar förstauppställningen.

1-5 inom kort..

max sa...

JP och PA vann första set.. de måste ta dessa för att inte förlora!

max sa...

JP spöar Stefan Nilsson och det är skilje mellan Peter Andersson och Månsson..

2-3 just nu

max sa...

fan vad br amed liveuppdatering från mitt i seten..!

7-6 i sklije just nu till PA mot MM.

Sondell-Hedram 7-7 i första!

max sa...

Månsson vände och vann med 11-9 i skilje.

2-4

Hedram tog första med 7-11 efter underläge 6-4.

Hampus snor första mot Nilsson.

max sa...

2-5 slutresultat..

Sondell 0-2
Pa 0-2
JP 1-1
HN 1-0

MM 2-0
SN 1-1
PH 1-1
RN 1-0

Anonym sa...

tror mitt lag ligger grymt till haha ja e en hyfsad coach lagledare! bara andy pareira får spela så ! mina spelare har 6-0 mumma

Anonym sa...

hmm som ja trodde leder med tre poäng känns bra! nu leder ja tre serier som coach/lagledare haha! div2 p13 o nu tippa elitserien mumma!

max sa...

7 av 9 röster trodde på söderhamn.. är vi så dåliga eller hade alla räknat med deras japan?