torsdag 18 oktober 2007

Region Öst, Syd Top-12, damer

Öst
U20(4starter och det kallas top-12)
  1. Charlotte Andersson
U17
  1. Caroline Andersson
F15
  1. Daniela Moskovits
  2. Jeanette Lindberg
  3. Elin Jernbäcker
  4. Sofia Egertz
***

Syd

Nääh jag är ledsen men jag känner inte igen ett namn i någon klass där nere..

I öst har jag tippat de namn jag känner igen. F15 Öst såg jag flera spela förra året på USM men det är allt jag har att gå på.

Jag hoppar nog det här, om någon initierad vill tippa så gör gärna det till mig per mail eller i kommentarsfältet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

skriv nått om top väst?

max sa...

Hittar inte vem som arrangerar varken väst eller norr.

Någon som vet var jag hittar eller vilka som arrangerar?

Anonym sa...

På svenskidrott.se/s/arvikabtk finns deltagarlistorna för väst.

max sa...

tack..

Anonym sa...

ska du på öst max?

max sa...

nope..

Har en del åtaganden i helgen, avslutning med fotbollslaget på fredagen, först match sedan middag med utgång.

Lördagen så är det familjemiddag och söndag så blir det nog lite vila, pallar nog inte bilresan tur och retur till Örebro då.

Men jag hoppas på rapporter därifrån.

Anonym sa...

http://svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1010016&CatId=440051 finns deltagarna i norr