onsdag 24 oktober 2007

Någon från Bro IK här?

Imorgon är det match i div IV och då kommer vi att spela rumpan av er hemma i Vasa Real.

Några bra saker för att veta ska jag ger er innan match:

Vi har biltullar inne i Stockholms innerstad men ni kan betala det på Pressbyrån (har de kommit till er) efteråt, ni behöver inte stanna vid stationen.

Det kan vara svårt att hitta parkering då vi har en spellokal i ett mycket attraktivt läge.

Ni behöver inte betala för parkeringen då det är gratis mellan 17-09.

Var beredda på att det kommer att filmas och fotograferas under matchen.

Det kan dessutom vara så att ljudnivån är väldigt hög i lokalen då det kommer att spelas bättre pingis på andra bord i samma lokal.

Ett sista tips är att ni på vägen ut inte glömmer att komma ihåg vem ni mötte trots att ni fick stryk i tre snabba.

Välkomna!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer pissa ner er MAX!

Du har bara en halvbra klass 2 spelare när du stod på din topp!

Vi i BRO IK e rutinerade och kommer spela arslet av er

max sa...

hehe..

vågar du stå för detta då och säga vem du är?

Anonym sa...

Tror Vasastan vinner, Bro har inga stjärnor direkt...och hemmeplan är alltid en fördel.

max sa...

Angående rutin så är jag yngst med femton år..

Vi har ett gäng glada sjuttiotalslirare med ett spel som är besvärligt för de flesta i div IV.

Anonym sa...

Lagets etta Birkhammar har lämnat återbud till matchen.

max sa...

trodde att jag var etta..
:(

Anonym sa...

Stortorsk med 8-2 grabbar. Det är uppenbart att ni inte klarar er utan mig, därför skriver jag över mig ikväll så att jag är klar i nästa match.