måndag 29 oktober 2007

Ränderna går aldrig ur en tiger

Ut i mörka förorten fick jag styra min kosa för att få spela lite pingis.
Ett ruggigt Råsunda och rysningar i hela kroppen av de vidriga aik-vibbarna i luften men trots allt en viss nostalgikänsla på väg från tunnelbanan till Råsundaskolan efter mina år i Solna BTK.

Tränarledd träning var ett tag sen men det var ju kul att prova på igen. Skönt att det blev ordentligt med matcher också. Har insett att plattan jag fick från Henke tappar limeffekten ganska snabbt men om man tar en omlimning efter en timme så går det bättre.

Chris 3-1
Alex 0-3
Henke 0-3
Jeppe 1-3

Skönt att se Nordling i lokalen och att han representerar.Ones you go Norrtull you never go förort.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart Nordling! Du ska få löneförhöjning! :-)

Anonym sa...

Han försökte ge bort tröjan men ingen ville ha den.

Anonym sa...

Vad menar du med löneförhöjning. Har han redan lön från er?
Andreas Nordling är alltså MUTAD!
Andreas står över mot Norrtull nästa gång vi möts.

Anonym sa...

Nordling - Jönsson 1-3. Hmmm!

max sa...

Tack för skjutsen hem Andreas..

Anonym sa...

Shit! Jag försade mig visst!!!! :-(