torsdag 13 november 2008

Konventet

Jag ska åka på konventet nu ihelgen och det blir min första tur till ett sådant evenemang.

Jag vet inte riktigt vad jag har att vänta eller vad jag förväntar mig men en del förhoppningar har jag.

Ni som har varit där förr, berätta vad ni tror händer?

För er som inte ska dit, vad vill ni att jag ska försöka snappa upp?

Sitter på Marina Plaza och är snart nere i lobbyn inför middagen med kollegorna här nere i Helsingborg. Är "mycket" populär på hemmaplan då jag reser så pass mycket som jag gör och sedan spenderar resten av tiden på pingis.

Men jag gillar ju pingis så vad ska man göra?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Brukar vara rätt så trevligt på kvällarna, då man kan dela åsikter med mer eller mindre insatta personer.
Du kan ju kolla deltagarlistan !

Erik Lindh är ju med bl.a.

Har varit bra föreläsningar tidigare.

Anonym sa...

kommer du redan på fredagen ?

Anonym sa...

åk till konventet o träffa Walter!

max sa...

Nej, jag kommer först på lördagen då jag gärna är hemma något denna vecka.

Min aktiekurs på hemmaplan är ungefär som de värst drabbade på Wall street just nu.

Anonym sa...

Hej Max,

Hoppas nu bara din flickvän inte startar en blogg och tar allt det roliga ifrån dig.

/j

Anonym sa...

Har aldrig haft den stora glädjen att närvara vid dessa epokavgörande sammankomster.

Andra åtaganden gör att jag tyvärr kommer att missa detta annars ypperliga tillfälle att få den stora ynnesten att få ta del av "plattitydernas främsta fanbärare" Thomas Fogdö live!//Kinski

Anonym sa...

Konventet, distriktsledarträffat och förbundsmöte är jätteviktiga aktiviteter.
Kommunikation samt utbyte av kunskap och argument i vårt förbättringsarbete inom vår sport -det är nyttan!Samt demokratiskt fattade beslut.

Vidare är det mycket trevliga tillställningar.......

Tyvärr ska min fru med sina väninnor till Köpenhamn i helgen
Dom åker en gång per år. Jag spelar pingis eller har ledaruppdrag 20 helger om året.
Kan ej vägra min fru att åka.

Därför kommer jag själv inte att närvara. Tre från min klubb Partille och 2 från Göteborgs Bordtennisförbund åker till Köping.
Lagledaren för damerernas A-lag får ta Partilles plats i elitserieträffen -damer.

Hoppas på bra rapporter från konventet.
Ha en bra helg!

Anonym sa...

I YA idag fick vi ta del av Peter Gustafssons brev till sbtf, han kräver en skriftlig ursäkt från förbundet till alla elitserieklubbar.. han hade även sett en ursäkt på konventet.. vet inte om artikeln finns på nätet..

Anonym sa...

Varför ville Peter Gustavsson ha en ursäkt från SBTF?

AA

Anonym sa...

Varför skall Peter gustavsson ha en ursäkt från förbundet?

max sa...

Jag var kopierad på hela denna maildiskussion och jag återkommer om det.