torsdag 17 juli 2008

Annonserna fortsätter

Med stor majoritet så vann förslaget om att annonserna ska fortsätta och att jag ska skänka bort pengarna till någon eller något.

Men vad ska jag ge dem till då? Där har ni något att klura ut tillsammans med mig.

Min tanke är som sådan att jag ska se om pingismaterialtillverkarna och återförsäljarna vill vara med och skänka lika mycket som jag ger bort. Då blir det ju lite pengar om de ställer upp.

Jag återkommer i ärendet men jag lovar att varje öre som ni genererar till mig via annonserna kommer att gå till ett fint pris till något lämpligt.

9 kommentarer:

Jompa sa...

Kan bli en rätt makaber tillställning om alla ska hjälpa till att samla öron...

max sa...

fan vad du är rolig ibland.. jag ändrar igen.

Jompa sa...

Ja, man har en hög nivå runt midnatt...

Anonym sa...

Allt till den som gör sveriges längsta pingis kast på en tävling med racke.

Anonym sa...

STIGA kan ställa upp med en textiluppsättning till vinnaren som Max utser, de består av:
Overall, t-shirt, speltröja, huvtröja, shorts, sockor, skor...
/Wilen

Anonym sa...

vem vet egentligen hur mycket han drar in? han lurar oss

frasse

max sa...

Jo.. Jag är ute efter att lura er allihopa.

Anonym sa...

Jag tycker att alla klickar på reklamskyltarna varje gång man är inne på siten. Det blir då ett litet rättvist arvode till Webbmaster. Självklart unnar vi väl honom att tjäna pengar på denna fina site!

Denna sidan är mycket viktig för svensk pingis!

Anonym sa...

Ta pengarna själv Max!
Efter all tid du lägger ner och med tanke på hur uppskattat ditt jobb är förtjänar du de.