tisdag 8 juli 2008

Fy fan

Har haft mina skor alldeles för länge.
De är inte för slitna, det är en annan anledning. Lite pinsamt men dagens sanning. De luktar gammalt äckel, har anat det ett tag med i helgen blev jag varse det på allvar då jag tyckte att det luktade svett runt omkring mig hela tiden tills jag upptäckte att det var mina egna svettiga skor som jag hade på mig. Pingisspelare luktar inte alltid hallontårta men det är jobbigt att vara en sådan själv.

Usch!

Så nu gjorde jag det jag borde gjort för länge sen. Jag slängde dem. Alltså läge för att fixa nya skor inför träningen imorgon.

Några skor som ni tycker att jag ska köra med? Kolla bilden så ser ni vad jag har kört med tidigare och då varit nöjd.

9 kommentarer:

Jompa sa...

Tycker det är stort av dig att lukta illa och stå för det...

max sa...

Men det är ju först nu jag står för det när jag inte luktar illa längre. Så det är inte så stort..

Anonym sa...

Du kan få mina gula!!!Perre

Anonym sa...

MAx-> Tack för några riktigt trevliga pratstunder på strand. Det sägs så jävla mycket bra saker på starksprit o öl:) Nästa år får jens ta det lugnt på fredag. Så ni får någon målvakt till fotbollen.

Hoppas du kämpar vidare med denna fantastiska blogg. Vi e många som uppskattar den.
/ Patrik Fihn

Anonym sa...

måste tipsa om en pingis/reseblogg
www.kinablogg.blogg.se

Anonym sa...

Pingis merken suger ### ner det geller skor so kor med dem ja och andreas thornqvist och sekert non mer har Adidas sko newTTenium White


gl hf

Anonym sa...

Max!! Försök att få lite bättre tryck i dina slag till nästa säsong, det håller ju inte att bara bolla tillbaka!!

max sa...

Håller med anonym om att jag måste skaffa mig lite tryck i slagen.

Jag är minst sagt bedrövlig på det.

max sa...

Såg mig själv på video och är nu knäckt..

förvisso var det en av de fegare matcher jag spelat och när jag hade gren samtidigt som jag var bakis men iaf.