tisdag 15 juli 2008

Jörgen Persson citat

Någon som läser DN här?

I den så är det idag i alla fall en stor artikel om Jörgen Persson vilket är kul.

Jörgen beskriver en hel del om sina tankar kring OS och bjuder på en liten kul anekdot också. Men det är inte den som fångar min uppmärksamet för roliga historier finns det fler och bättre av om andra pingisspelare.

Det som fångar min uppmärksamhet mest är ett svar som går obemärkt förbi reportern som ett skämt, antar jag för annars är det jag som är dum.

Jörgen får följande fråga:
Varför fick du problem med rygg och nacke?

Svaret löd:
Det är så lågt i tak i Kina man måste gå framåtböjd hela tiden, det kanske kan vara en förklaring.

Antingen är reportern en idiot som inte fattar Jörgens skämt. Eller så är Jörgen en idiot som tror att det är anledningen. Eller slutligen är det jag som är en idiot som överanalyserar allting med pingis?

Vad tror ni?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Reporten är det som helt reeen!

Jompa sa...

"överanylyserar"
Idag pratar vi Y-språket... yvyrynylysyryr =)

Anonym sa...

jörgen är ingen idiot!men det är de flesta reportrar!bj

max sa...

hyhy..
jyg yndryr dyrykt.

max sa...

Jompa,
Kolla in minnen, mannen. På favoritsidan nummer ett.

Jompa sa...

Har kollat klippet tre gånger redan. Helt fantastiskt rolig dialekt är det...

max sa...

vid ringmuren..

Anonym sa...

Jörgen vet att hab har en whiplash skada efter en bilolycka. Slug reporter...
Men riktigt kul.