onsdag 9 juli 2008

Reseblogg från Kina

Tre lovande spelare från Sverige är just nu i Kina och tränar för fullt.

De har också startat en blogg som de beskriver händelser från pingishagen men mest runt omkring dem på deras vistelse i Kina.

Killarna är ju bara junisar eller som de själva kallar sig "i sina bästa år" så det kan förekomma en hel del oseriösa inlägg på bloggen.

Så för den som vill se/läsa vad som händer Axel, Jacob och Oya i kina gå in här. Eller klistra in denna länk om det mot all förmodan inte skulle fungera. www.kinablogg.blogg.se

9 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir minst sagt djup bekymrad när man läser bloggen. Den intellektuella nivån är tämligen begränsad. Är dessa herrar verkligen Sveriges framtidshopp?

Anonym sa...

Jag kollade just på Kina-bloggen och tycker den är väldigt komisk. Det verkar vara kul killar som har en kul tid i Kina.

Anonym sa...

nå max, vad tycker du nu efter danmarksmatchen :P ? tror du att Jörgen kommer ha någon chans eller du står fast vid det vi snackade om innan, jag gör iaf det.. han bara lägger över bollen och attakerar försent.. aja, det kan ju bli en skräll, men heja Maze, han spelar roligt o bra :)

max sa...

Jag tror tyvärr att Jörgen är helt chanslös i Peking.

En åttondel är det bästa han kan mäkta med.

Jag minns inte sist jag såg eller hörde om att han slog en världsspelare.

Danmarksmatchen bekräftar tyvärr bara dessa tankar.. sorry.

Anonym sa...

Vilka är dom 3 Kinaresenärerna? Några kända killar eller?

Anonym sa...

Att döma av vad de skriver så är det inte pingisen som är fokus för dom iaf...

Anonym sa...

Grabbarna är sköna ju, all respekt till dem.

Intressant senaste inlägg som ialfall jag fann väldigt intressant ;)

max sa...

inlägget om varför kineserna är bra var mycket intressant.

Anonym sa...

Märkligt att alla pingisspelare är "sköna". Får nog ta mig en allvarsam fundering om det möjligtvis är jag själv som har för stora förhoppningar.