söndag 13 juli 2008

Nästa intervjuoffer

Den absolut roligaste motiveringen i serien!

12 kommentarer:

Anonym sa...

var det honom du fick stryk av nån tävling förra säsongen max?

Anonym sa...

haha skön kille..e inte han rätt bra btw? vann väl nån klass på öland? kul att fler testar den spelstilen.

max sa...

Han vann över mig det är helt korrekt.

max sa...

Han vann P14 tror jag..

max sa...

P13 var det visst..

Anonym sa...

vrf testar ingen min stil longnabb po bh och kortnabb po fh xD

Anonym sa...

Han är min idol. Skönaste personen i pingisvärlden ffs :D

max sa...

David är störtcool! Har en intervju med en annan cool ung kille som kommer upp en annan gång.

Anonym sa...

Haha sicken stekare

Anonym sa...

mariiiiic: Jag har testat men
jag led för mycket av att inte
kunna dra med skruv med fh.
Långnabb på bh är dock en
självklarhet för mig.

Anonym sa...

Det er mer skriv i t-orginal en i en vanlig backside platta som mandel inte fattar tydligen eftersom han fortsetter serva med sin mark5 platta

max sa...

Det är sjukt mycket mer skruv i t-original än vad jag trodde.

Mycket positivt överraskad över vad man kan göra med den skruvmässigt.