tisdag 25 augusti 2009

Säsongen igång

Idag öppnade vår skola portarna för träning så att ungdomarna och vi andra fick chansen att spela igen och vi andra var spelsugna.

Träningen började klockan sju men redan klockan kvart över sex var vi fyra man på plats och kollade om ungdomsgruppen innan hade något bord ledigt men icke det.

Till sist blev vi 12 man som slet på i två timmar och det kändes bra inför säsongen och man får hoppas att uppslutningen är lika stor under resten av säsongen. Kan knappt vänta till på onsdag för att träna.

Har idag fått lite mer hjälp med att hitta bra boende i Stuttgart så nu närmar det sig att min resa dit blir av och det tycker i alla fall jag skulle vara kul och förhoppningsvis kan jag få med mig något kul till bloggen också.

Annars då? Bilen går bra? Huvudet upp och fötterna ner. Jämna plågor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tror att det kan bli mer folk på onsdag max:) pierre

Anonym sa...

Sugen på extern sparring i t ex nästa vecka? Jag kan förmodligen servera 2 Tullingespelare på ett fat Pierre, så får du revansch :-)
Jag ska ödmjukt säga att jag också får möjlighet till en revansch mot dig.

I mån av plats naturligtvis.

/Mellnäs

max sa...

Mellnäs,
Vi får vänta med gästspelare tills vi ser hur många som är på plats från NSK.

Anonym sa...

Självklart Max, jag respekterar naturligtvis det helt och fullt. /Mellnäs