måndag 10 augusti 2009

Slut på semestern

I samband med tvåårsfirandet igår så tog min semester slut så nu är det full rulle igen, hoppas att ni är redo för hösten!?

Veckan i korthet:

Måndag:
Pingisträning

Tisdag:
20.00 Hinderbana Karlberg

Onsdag:
Lunchtennis 2 timmar
Pingistränning 2 timmar

Torsdag:
Säsongsplanering 2 timmar

Fredag:
Ingenting, kanske lite bloggande på kvällen

Lördag:
Fotbollsmatch 12.00-13.45 på Stadshagen (fritt inträde)

Bajen-Elfsborg 16.00-17.45

19.00> Kvällsaktivitet där det med all säkerhet kommer att vara många pingisspelare på plats

Söndag:
Styrelsemöte med NSK

4 kommentarer:

Anonym sa...

nån som ska till vattholma på lördag från sthlm? ja skulle behöva åka upp ditt med nån :) pierre

Anonym sa...

Ok, har du kollat med Jompa alltså att det är grönt med lunchtennisen?

//JÖ

Anonym sa...

Pierre, om det inte har löst sig med transport till Vattholma skulle du kunna åka med mig, det finns plats i bilen, ev ska Aldvik med. Jag är dock inte mer än 50% på att jag också är med i elit, så du får säkra hemtransporten på annat sätt, om du själv är med i bägge klasserna. Ring i så fall. /Mellnäs 070-523 6206

Anonym sa...

tack johan ja hör av mig på fredagkväll!! beror lite på om södertäljekillarna orkar åka :) pierre