tisdag 25 augusti 2009

Växjö GP

I helgen startar tävlingssäsongen på allvar i Sverige med en av de stora tävlingarna, de som varit innan är inte i samma klass men nu kör vi.

Många riktigt bra spelare är med i såväl ungdomsklasserna som i seniorklasserna.

Seedade i Herrar Elit:
Fredrik Håkansson
Johan Axelqvist
He Haijin
Kasper Sternberg
Lukas Rydén
Magnus Wahlgren
Andreas Törnqvist
Niklas Rönningborn

Juniorer och U20 har även dom lockat ett starka startfält som ska bli spännande att följa.

Det känns som om det kan bli åka av i helgen!

SÅ skönt att säsongen 09/10 äntligen startar på allvar, nu är det bara serierna som saknas för att abstinensen från sommaren ska vara botad.

7 kommentarer:

Anonym sa...

HSE:johan axel
H20:Törna
H17:J Hedlund

Anonym sa...

får vi läsa dina tipp och dina skrällvarningar?

max sa...

Vill gärna se lottningen först innan jag tippar.

Men Håkansson i singel ska bli spännande att se hur det går för precis som för landslagsmannen Axelqvist.

I U20 så är törna och Mandel de som jag kommer kolla in mest.

Jag återkommer i ärendet som man brukar säga.

Anonym sa...

kasper ställer inte upp i växjö, och jag är tveksam om axel också är med.

mvh säker källa

Anonym sa...

Jag lovar att Qian Sun från Falköping tar hem titeln i 15. Gör han inte det ska jag spela matcherna där naken!

Anonym sa...

Qian sun spelar för Dalen!

Anonym sa...

Axel och Kasper spelar Växjö GP.

Mvh Mattias Andersson Eslövs AI