torsdag 9 augusti 2007

Ny säsong

Nu är det dags igen.

Ner i svettiga lokaler och börja slå in utan mer uppvärmning än att handlederna fått sitt under trettio sekunder.

Men det är inte det som jag tänkte skriva om, jag tänkte istället skriva om saker jag blir förbannad och glad på inom pingisen. Om någon vill ha något speciellt publicerat så be om det med en kommentar nedan.

Det här kommer inte att vara en klass3.blogspot blogg även om den var underhållande nog. Nej, denna kommer vara allmän men också behandla viktiga delar av Norrtulls SK´s verksamhet då jag är det största fanet av denna verksamhet och klubb.

"Backhand-Forehand tills vi slår han"
Roger Johansson Bele IK

1 kommentar:

Höken förstörde min karriar när han blängde på mig och sa att jag servar över bordet sa...

Wow. har ingen kommenterat ditt första inlägg? Då blir jag först, yes!

God natt Max