måndag 20 augusti 2007

Årets värvningar

Jamie Lindqvist och Martin Björkryd från superettan till gärsgårn.

Djurgårdens If har värvat två klasspelare för mötena mot:

Bollmora (Mika H, Niklas B, Robban Bader mfl)
Österåker (ZZzzzZZzzzz)
Lansen (Riddarns farmaklubb känns spännande)
Midsommarkransen (spårets veteraner varvade med 12åringar)
Tullinge triangelpojkar (bara namnet säger mig vilken nivå vi pratar om)
Vireberg (Jonny Edin, Micke Svensson, Deffen som jag alltid glömmer namnet på Gunnar?)
Visby Gute (kul med visbysammandrag mitt i vintern).

Grattis DIF, till Jamie och Martin så hälsar jag er välkomna tillbaka när transferfönstret öppnar igen för det där är bara sjukt. Jag vill bara ta tag i er och ruska om er och fråga hur det står till där inne i hjärnan, är ni helt från vettet grabbar?

3 kommentarer:

max sa...

Göran Aldvik kanske det var..?

Anonym sa...

Det stämmer att det är Göran Aldvik du tänker på. Däremot har han lämnat Vireberg för spel i Midsommarkransen kommande säsong. Det om nåt är väl årets värvning?

max sa...

Ja kanske, i stark konkurrens med John Wall till Täby och tidigare nämnda..