måndag 20 augusti 2007

Så några frön

Tänkte berätta beskriva några av de nominerade och mina egna upplevelser av dem eller de historier jag har hört om dem.

Kayode Kadiri
Efter en smärtsam förlust för Kayan mot An Shu så var det dags att tacka för matchen. Som brukligt är så skakade de hand, vad An Shu inte var beredd på var att Kayan spottat sig själv i handen innan han hälsade.. nuff said.

Niklas Waldenström
Jag har aldrig upplevt honom som osportslig men jag minns en rolig händelse för ett gäng år sen då han imiterade olika servar och spelstilar när han mötte en av Dellstrandarna (minns inte vem av dem men jag tror att det var storebror). Kanske inte så osportsligt men en del hade nog uppfattat det som drygt, själv så skrattade jag gott på läktaren.


Personer som funnits med på denna post tidigare har hört av sig och bett om att bli borttagna och då blir man det, så funkar jag. Bara säg till.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde en story om en kille som lirade för ett antal år sen. Tror han heter Dick Andersson. Var tydligen en riktig galning i hagen.

Dick håller på att torska mot en riktig sopa och blir mer och mer frustrerad. Till slut brister det och han kupar händerna för munnen (som en megafon) och skriker: "Killen är så jävla ful att han inte har fått knulla på tio år".

Respekt!!!

max sa...

Lars Franklin möter Micke Bergendorf som är en toppenkille.

Micke är typ 18år och Fralle är på den här tiden rätt bra, jag tror att det är gamla div 1 Norra mellan Spåret och Boo.

Micke leder med 18-17 och Fralle ska serva men innan går han över till Micke pillar på hans ring i ena örat och säger:

"Är det där en sån där bögring, eller?"

Micke lägger såklart och Fralle har tagit ännu en skalp.

Kan någon bekräfta detta?

Anonym sa...

Hejsan Sebastian Hedlund h�r!! Du kanske vet vem jag �r? Aldrig k�mpati heela mitt liv p� en enda tr�ning men �nd� en av dem b�ttre eller vad s�ger du PAJAS?? Lyssna nu noga ta bort mitt namn fr�n den h�r sidan din lilla skojare... Orkar inte med s�nna som du! J�vla pingis TORSK hatar alla som tycker om pingis skaffa er ett liv f�rihelvete!! J��vla muppar tycker s� synd om er HAHAHA �t er alla som l�ser det h�r!!! PATETISKA e ni!!! Ej v�nliga h�lsningar "irB�stian"!

Sebbe sa...

Hejsan Sebastian Hedlund h�r!! Du kanske vet vem jag �r? Aldrig k�mpati heela mitt liv p� en enda tr�ning men �nd� en av dem b�ttre eller vad s�ger du PAJAS?? Lyssna nu noga ta bort mitt namn fr�n den h�r sidan din lilla skojare... Orkar inte med s�nna som du! J�vla pingis TORSK hatar alla som tycker om pingis skaffa er ett liv f�rihelvete!! J��vla muppar tycker s� synd om er HAHAHA �t er alla som l�ser det h�r!!! PATETISKA e ni!!! Ej v�nliga h�lsningar "irB�stian"!

Sebbe sa...

Owe karlsson största muppen hahahaha

max sa...

Om det där nu mot all förmodan är Sebbe så tycker jag att det är ännu roligare än om det är någon som låtsas.

anger management var ordet..

Anonym sa...

Hedlunds tangentbord verkar trasigt. Punktknappen funkar inte som den ska.

Anonym sa...

hahaha kayan är alldeles för skön :) vilken kille

Anonym sa...

Låter precis som Dick Andersson även om jag inte kan bekräfta just den här historien.

Typ inte världens trevligaste men rätt kul på sitt sätt om man stod ut med honom. Spelade bl a i Märsta, Solna och Rånäs. Duktig spelare var han dock.