måndag 27 augusti 2007

Ta ingen skit sa jag ju!

Fick en härlig kommentar på ett tidigare inlägg som jag så gärna vill delge de av er som inte läser kommentarerna på tidigare inlägg.

Hejsan Sebastian Hedlund h�r!! Du kanske vet vem jag �r? Aldrig k�mpati heela mitt liv p� en enda tr�ning men �nd� en av dem b�ttre eller vad s�ger du PAJAS?? Lyssna nu noga ta bort mitt namn fr�n den h�r sidan din lilla skojare... Orkar inte med s�nna som du! J�vla pingis TORSK hatar alla som tycker om pingis skaffa er ett liv f�rihelvete!! J��vla muppar tycker s� synd om er HAHAHA �t er alla som l�ser det h�r!!! PATETISKA e ni!!! Ej v�nliga h�lsningar "irB�stian"!

Om nu detta är från Sebbe så är det så mycket humor att jag inte vet hur jag ska hantera det.

Jag ska försöka svara denna människa (om det nu är Sebbe så måste du på något sätt bevisa det):

  1. Ja, jag vet vem du är.
  2. Kul för dig att du inte kämpat på träning.
  3. Ja, du är bättre än de flesta.
  4. Ta bort ditt namn.. nja. Jag kan kalla dig ngt annat, du får bevisa att det är du och sen välja vad jag ska kalla dig.
  5. Skojare, ja jag försöker. Lilla, nja inte så liten.
  6. Orkar du inte med mig, bra då vet jag.
  7. Pingistorsk jajamen men jag särskriver inte så mycket iaf.
  8. Skaffa mig ett liv, det står som nummer ett på listan from nu.
  9. Var inte elak mot läsarna då kanske jag blir gramse och läxar upp dig min lille vän, det har jag gjort förr.

Inga kommentarer: