måndag 2 november 2009

Ossar mest

Vinnare av denna omröstning blev en av sveriges bästa ungdomsspelare, Hampus Söderlund.

Hampus har vid alla tillfällen jag sett honom ossat rätt hårt och med det så anser jag att detta är ett bra resultat. Personligen valde jag att inte rösta alls i denna omröstning då jag inte kunde bestämma mig sjlv vad jag egentligen menade med ossningar.

Hampus ossar för sig själv medan en del andra ossar och knyter näven för att psyka motståndare sedan finns de dom som är märkliga och skriker konstiga saker när de vinner poängen. Hursomhelst kunde jag inte bestämma mig men jag är nöjd med att Hampus vann som jag anser vara en ossar av den bra typen som gör det för sig själv.

288 röster totalt

1. Hampus Söderlund, 80 röster, 27 %
2. John Nilsson, 56 röster, 19 %
3. Lukas Möller, 37 röster, 12 %

Grattis Hampus!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det hade varit intressant att se en omröstning om vem som är Sveriges bästa tränare!

Anonym sa...

Grattis Hampus!

Anonym sa...

En tävlingar om vem som försöker "psyka" motståndaren mest i hagen vore intressant!!!

Anonym sa...

En omröstning om vem som har bäst känsla skulle vara kul att se.

Anonym sa...

Alltid roligt att se Hampus Söderlund spela då han är seriös i allt han gör för att bli så bra som möjligt.

Magnus Skarbo sa...

Var det någon som la märke till vitryssarnas ossningar i helgen (Ängby). De lät ja-ja-ja(konstpaus)-jaa. Märkligt att alla körde samma variant. Lite småsovjetiskt.

Anonym sa...

"Det hade varit intressant att se en omröstning om vem som är Sveriges bästa tränare"

perfekt de hade verkligen vart kul!

Anonym sa...

Jag säger bara: PETER SARTZ !

Svensk medborgare iaf :)

Anonym sa...

Eyy, kan du inte köra en omröstning om vem som ossar minst i sverige