söndag 15 november 2009

Vardagsslöseri, 32 inlägg kvar

Något jag verkligen gillar är att unna mig vardagslyx. Det kan vara att man äter något extra gott eller köper något åt sig själv man kanske inte riktigt borde ha prioriterat.

Men sen så har man vardagsslöseri vilket jag också gillar skarpt. Ta till exempel att du äter lunch på en lunchrestaurang och då får ett litet glas coca-cola till en massa mat när du dessutom är törstig. I det läget så menar jag att du dricker upp coca-colan nästan direkt till de två första tuggorna mat. Härligt att slösa i vardagen.

Detta är ett sådant inlägg. Ett vardagsslöseri. Jag har bara 33 inlägg kvar att skriva här och ändå så skriver jag just detta inlägg som inte betyder någonting.

Sån är jag, jag slösar i vardagen och njuter av det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

allt väl Max? :)

max sa...

Jodå.

Anonym sa...

Gör du so äpplet och alla andra i elitserien max boostrar?

Robin sa...

haha elr så har du bråttom med att sluta med bloggen ;)

Anonym sa...

Max har ett uträknat schema för antalet inlägg under vissa dagar :)

max sa...

Jag har redan två skrivna för imorgon.

07.56 om superettan och ett 11.28 om CL.

Anonym sa...

nott om frej somm du sa?

Magnus Skarbo sa...

Vi borde ha en battle i vardagsfrosseri. Min okynneskonsumtion är boostrad.