onsdag 17 oktober 2007

Omröstningen?

Är det bara hos mig som den har ändrat sig totalt?

Mina röster.. ja mina. Jag har röstat två gånger, har försvunnit helt.

Ser det likadant ut för er?


***

Efter att omröstningen helt spårat ur och nollställt sig av sig själv och dessutom inte kunnat registrera röster på vissa namn och dessutom räknat fel så startar jag om den helt och nollställer alla röster.

Om någon mot förmodan känner på sig att de kanske försökt mixtra med denna omröstning på annat sätt än att ragga röster så ber jag er sluta med det då jag annars inte pallar att göra dessa omröstningar.

31 kommentarer:

Anonym sa...

ja hade 63 nu 0 haha ja rösta på källberg nu o det kommer på nån annan keh

max sa...

jag försöker rösta på Franzén men det går inte men om jag ändrar till någon annan så fungerar det..

vet det fan vad som hänt.

Anonym sa...

datahackers max

max sa...

Något fel är det iaf.

Jag har aldrig kunnat ändra den själv men nu så verkar den helt galen.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
max sa...

Jag lägger upp den helt på nytt och nollställer allt..

sorry för er som röstat men ni får göra om det och om någon mer hackar sig in eller vad som skett så pallar inte jag att lägga upp fler omröstningar.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

så e det lite fegt o ta bort mig haha

max sa...

shit Pierre..
Det var faktiskt inte meningen att ta bort dig. Men jag var tvungen att skriva om alla namnen så det var bara en miss.

Anonym sa...

ta inte med mig max
blir bara strul

max sa...

kan inte göra det när det kommit röster..

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
max sa...

Pierre dra inte igång något igen..

Det är därför jag tog bort din kommentar inte för att du inte har rätt i mycket av det du säger.

Om skitsnacket fortsätter så kommer jag att börja se över alla kommentarer innan de publiceras och det vill jag slippa.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

max ja gör en överenskommelse ja skriver inget mera o du raderar allt om mig så e ja nöjd okej?

Anonym sa...

Gaphkäphtarnas tid var förbi och Pierre von Lönn tvingades att dra sid tillbaka djupt in i sin borg. Många trodde att han var borta för alltid.....men långt inne i det djupa mörkrets vida rike väntade han på att en ny tid skulle födas -Backhandspelarna och de olimmade racketarnas tid. Våren 2008 stod han på sin autorterras och blickade ut över sitt Södertälje. Han hade fått återupprättelse och var nu starkare än någonsin.

Anonym sa...

axxo väck han inte nu då

max sa...

Jag tar bort allt jag hittar..

Anonym sa...

axxo= john nilsson-jonas nordin 50/50

Anonym sa...

vrf tog du bort johan han log ju bra till

max sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
max sa...

Sorry till Pierre också..

Anonym sa...

Jonas Nordin, vet inte om du har dåligt självförtoende eller bara allment B.

Anonym sa...

bara allmänt B.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Verkar ävrn som Johan Kreutz försvann. Han hade ju ganska många röster innan.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Är inte jerry från solna med så räkna med fortsatt krångel...
Svenska hackerförbundet

Anonym sa...

Permevik från Höganäs leder stort, visst har han en mycket fin känsla det håller jag med om, men inte ska han väl slå Källberg, det luktar Höganäsmaffia!!

max sa...

Tänk på att Pascal slår hårdast i Sverige..