onsdag 31 oktober 2007

Sundsvall Open 2007

Någon som är laddad inför denna tävling?

Det är ju en hel del bloggprofiler som kommer att vara där vilket kan uppbåda en del roliga diskussioner och kanske en och annan film från resan.

Seedade:
Elit:
  1. Norberg
  2. Brodd
  3. Edman
  4. Pirre
  5. Svanslös
  6. Clabbe
  7. Jönsson
  8. Alex

Klass1
  1. Svanslös
  2. Clabbe
  3. Jönsson
  4. Alex
  5. Roslund
  6. Eriksson
  7. Strandberg
  8. Tenho

Gästtillägg
Några finnar har anmält sig enbart lörd varav en kl 1 , Pekka Ågren från OPT-86 som var med på Öland och gick till 8-del klass1 oxh kvart elit efter vinster över bla Hasmats och Permevik. En LIVSFARLIG gubbe på runt 40 bast som ser helt likgiltig ut och likblek med hobbyslag, men missar inte EN boll! Fattar inte var hans poäng från den tävlingen finns ! inte på svbtf iaf. Annars hade han varit kvartsseedad i klass 1.

Några till klass 1:or har hoppat ( missat ) elitklassen sönd : Tufvander, Håkan Littbrand .

Varning för oseedade spelare så som : Daniel Åström, Erik Norlin, Per-Erik Eriksson, Andreas Andersson, Henrik Drugge.

Några att se upp för i klass 2,3,4:

2 : Mattias Ramstrand, Andreas Ekberg, Marko Maric, Robin Nordström

3: Filip Brodd, Emil Zyhlen, Max.

4: MAX, BARA MAX! JÄTTE-FAVORIT!


/Dr House

*

Jahaja snart smäller det, vilka kommer att vara där?

48 kommentarer:

Anonym sa...

jag tippar att max lägger i första i klasfyra

Anonym sa...

Är mycket laddad inför helgen! Blir som vanligt kanonkul. Åker bil fr Arlanda med brorsan + hans gravida fästmö och bor hos bekanta. Men vi ses säkert i vimlet. Kanske blir inbjuden till något pool-party , bastu-race på något av hotellen.
Vad säger ni ? Perra ? Pirre ? Svanslös ? Maxan ?

Anonym sa...

Vågar man ha med Classe och Perra? Är det inte risk för bråk då?

Anonym sa...

Då blir det upp till bevis för Maxen att visa upp sitt bländande spel i herrar klass 4! Är solklart favorit..:-)

Anonym sa...

Bråk med mig och Perra :-) ha,ha,anar jag info från lag-sm då Perra var min livvakt .. ?För mellan oss 2 har det alltid varit fridens.eller vad menade du Henke ?

Max.Jag vill inte ge dig torskfrossa och handske nu...
Men i klass 4 består ditt motstånd utav följande giganter :

2 st TIO-ÅRINGAR ! 6 st TOLV-ÅRINGAR ,6 st 14-åringar, 4 st 15-åringar, 2 st 17-åringar,en nitton-åring. Dessutom hela 6 st seniorer. Varav Paulo W,Solna, är en, en klass 5 fr Docksta, 3 från fruktade toppföreningen : Föreningen Ånge Bredd-Idrott 1981, samt en Gunnar från Hassel som också är med i Klass 1 !! Kanske han är ditt värsta motstånd, bortsett från 10-åringarna då :-)

Anonym sa...

Lag-sm syftade jag på :)

Anonym sa...

Max mot andra omgången i klass 4 hihihhihhihi

Anonym sa...

Skönt för Max att Bo Steiner inte e med i klass fyra, så nu kan han simma lungt hela vägen..:-D Får önska dig lycka till Max!

Anonym sa...

Jag tror på Maxen i klass 4... annars vore det konstigt

Anonym sa...

Klass 4 ? Spelas den klassen fortfarande ??:)))))

Anonym sa...

Vem är egentligen den där Max som kommer upp hela tiden? Är det en nybörjare el en gammal räv?

Anonym sa...

Både och...

Anonym sa...

vi i södertälje åker upp på fredag softar lite e jätte taggade på lördag o så får ja inte va med! men ja e laddad för ett par rediga pilsner på kvällen ska bli mumma! tror vi bor på scandic hotel! ut i sundsvalls vimllet på kvällen så får man se var man hamnar får inte bli som i riga bara! 10 lettiska dollar för o se några tuttar o en blaskig vodka nä fy! hehe

Anonym sa...

hette han möjligt vis Max Hjern förr..? och representerade Enskede Bops?

Anonym sa...

japp det e han anonym

Anonym sa...

en av få ja aldrig slagit! o då snackar ja pingis alltså haha

Anonym sa...

Har du aldrig slagit Max?? Ska du också lira klass 4?

Anonym sa...

Jag trodde Max var bättre än klass 4.. PINSAMT!!

Anonym sa...

ja har inte mött max sen klass2 tiden undrar om inte han var klass 2 då me

Anonym sa...

Kul att Max gjort comeback, kunde man aldrig tro..

Anonym sa...

Paulo, jag tar med mig trimmern även i år utifall du vill raka av barret som förra året!

Anonym sa...

Känns som att hela bloggeliten ska till Sundsvall. Bara Coachen och Axxo som inte ska dit..

max sa...

tack för pressen den behöver jag, jag är ju känd för mina fina tävlingsnerver.
:)

Max Hjern, si anchio.

Jag är en typsik klass 4, koncentrera er på de stora klasserna och låt mig smyga med i bakgrunden.

Nybörjare och räv!! Haha det var riktigt sant.

Anonym sa...

vem e coachen o axxo då?

max sa...

Hur vet ni att coachen och Axxo inte ska dit?

Anonym sa...

Ska Max bara deltaga i endast klass 4?

max sa...

Jag är med i 2,3 och 4.

Anonym sa...

Pirre!
Jag värmer upp med en Ålandsresa torsdag -fredag.
Tar med mig lite juice upp till Sundsvall!

Pelle

Anonym sa...

hmm pelle låter kul! screwdriver med eller utan juice går alltid ner i strupen! hick! ska bli kul o titta på er på lördagen(man får hoppas det)annars blir det en lång dag innan den kalla ölen ska få slinka ner! ska me spänning titta på ansbros antåganden i tävlingen från åskådarplats ska sen komma med ett omdöme om hans nuvarande spelstandard!

max sa...

shit vilken press.. att andra ska uttala sig om mig istället för tvärtom.

Anonym sa...

var ska alla bo nånstans? ja o 3 södertäljekillar till vi bor på scandic!

Anonym sa...

max dont worry be happy

max sa...

solna och Norrtull bor på scandic city..

Max, Jönsson, Jocke från nsk

alex, henke, dennis, Paulo, jerry, Niclas från Solna, någon mer?

Anonym sa...

Max har du aldrig tillhört klass 1??? Eftersom du lirar klass 4 menar jag

Anonym sa...

vi bönder bor på vanliga scandic! men det duger för oss haha

max sa...

det är väl elit som inte kan gå ner längre än till klass 2, några andra restriktioner finns det väl inte?

Anonym sa...

Max!

Gäller alla klasser, den klass som du uppnått då kan du ej sjunka längre ner än 2 klasser

Elit----> Klass 2
Klass1--> Klass 3
Klass2--> Klass 4

//Nordin

max sa...

då blev jag aldrig klass etta då..

kanske skulle satsa på det nu, det är ju knappast så att standarden har blivit bättre. :)

Anonym sa...

Har man varit klass 1 tidigare än 1997 så påverkas man inte av 2-klassersregeln.

max sa...

jag minns att jag säsongerna runt 95-97 så spelade jag ett antal kvartsfinaler i klass 1 och dessutom någon semi i klass 1.

Jag minns tyvärr hur jag förlorade en klass2 final mot Nordin med 2-0 också.. extra tungt att han slog mig i poolen också.

Tror att jag var klass1 då men det är egentligen inget jag bryr mig om idag när jag är klass4. :)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHHAHAHA hur fan kan du tycka ja e en utmanare i klass 2 ja är ju en classe spelare bara lever på långnabb men det ska bli kul att se va du e för person MAX som sitter och inte har nå annat liv en pingis ;) bloggen e FTW BTW ;D lirar du CS?

Anonym sa...

/Marko

Anonym sa...

Kommer spela med öppen vinkel och tyngdpunkten frammåt i Sundsvall...

Anonym sa...

Tur att nedflyttningsreglerna inte gäller 50 åringar......

50 åringar som varit elit kan åter bli klass 4.

bra regle tycker Svanslös

Anonym sa...

hehe pierre ni e inga bönder för att vara bonde måste man komma från dalarna och äta ägg och det gör knappast du! ;)

Anonym sa...

Max,du får fråga nordin om du inte kan köpa det där pingisprogrammet han sålde till rolle,det kanske har gått ner i pris.

Anonym sa...

varning för Hans Planck

Anonym sa...

Varför skriver ni inget om tjejsidorna när det är tävlingar? skulle vara intressant att veta också faktiskt