onsdag 17 oktober 2007

Region Öst Top-12

HJ20:
Tror att Dan Hedlund kommer att slåss om segern med Svanberg. Rosenberg kan komma före Sandell.
  1. Hedlund
  2. Svanberg
  3. Rosenberg
  4. Sandell
HJ17:
Haren är min favorit till slutsegern och de som gör upp om platserna bakom är på förhand Linderoth och Göthenberg. Sundell kan knipa några av de bästa men är för ojämn för en topplacering. Jesper Berglund kommer att skrälla.
  1. Haren
  2. Linderoth
  3. Berglund
  4. Göthenberg
P15:
Svedberg är min favorit även om Åkerlind kan slita till sig en förstaplats. Wernfeldt, Pernhult och Boodh är strax bakom.
  1. Wille
  2. Calle
  3. Pernis
  4. Wernis

12 kommentarer:

Anonym sa...

Gör likadant med region syd

max sa...

Har sämre koll där men jag ska göra ett försök...

Anonym sa...

boodh kommer helt klart före wernfeldt. Pernis etta, eller ville, wille två, boodh trea calle fyra. Hj 17 är nog mest öppen många strykningar där också. Tror du på nån annnan som kan skrälla där eller nån som kan floppa rejält? :)

Anonym sa...

norr borde du inte kunna misslyckas så hårt med att försöka tippa på?

max sa...

Jag har väl inte misslyckats ännu?

Det har jag ju först gjort när tävlingen är spelad och de klagomål jag har fått är gällande turordningen topp4 i juniorer.

Anonym sa...

max, om du inte visste det så är det såhär att det inte bara är killar som spelar denna tävling...

max sa...

Oj finns det topp 12 för herrar också?

;)

Anonym sa...

det finns något som heter tjejpingis...

max sa...

har gjort ett patetiskt försök nu..

Anonym sa...

boodh lär ju vinna 15 ganska enkelt, han kom väl etta eller tvåa förra året i 15 trots att han var ett år yngre?

max sa...

Vi får se angående Boodh. Jag tror som sagt inte på honom denna gång.

Anonym sa...

Å Boodh vann......