onsdag 17 oktober 2007

Region Syd Top-12

HJ20:
Synd att Växjökillarna inte ställer upp och inte Kim Nylander heller. Men nu ger det ju andra chansen. Hermansson är min favorit till slutsegern utmanad av ett koppel spelare som Johansson, Möller mfl. Jag tror dock lite extra på Sunesson och Thorngren.

  1. Hermansson
  2. Thorngren
  3. Möller
  4. Johansson
  5. Sunesson
HJ17:
Oj här har jag dålig koll när Åkessonx2 saknas. Tror dock att toppseedade dahlgren vinner före en eniglirare.
  1. Dahlgren
  2. Cöster
P15:
Om jag gissade juniorer så blir detta inte ens kul. Tar några av de namn jag känner igen.

  1. Tay
  2. Frithiof
  3. Nilsson

Det här gör ni säkert bättre allihopa men gör det nu och inte med facit i handen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer att va en Engelbertsen top 3 i Hj20

Anonym sa...

Båda Höganäsarna Stoffe Hermansson och Youngblood Dahlgren är det lite frågetecken till pga skador men om de spelar och kommer upp i normal standard torde de bli grymt svårstoppade .

Anonym sa...

Hermansson har tappat konditionen till en hel top 12

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Tror på Damir Habul i p15. Kommer in som reserv och kan slå alla om spelet stämmer. Han vann två klasser i Vimmerbysplen förra helgen, så se upp för Oskarshamnskillen som numera spelar för BTK Frej.

Anonym sa...

Hermansson dålig kondis??? Han har aldrig varit i bättre form rent fysiskt!! Jag tror att Stoffe går obesegrad genom turneringen!!!

Anonym sa...

Summering HJ 17 och H20 Lessebo lörd.

HJ20: Obesegrad och i förarsätet efter flera hårda matcher : David Thorngren. Bakom jagar Martin Svensson och Stoffe Hermansson.

HJ17: Ingen obesegrad. En halvskadad Jacob Dahlgren står på 5-1 och ska vinna detta om han bara orkar.Förlusten kom mot Erik Magnusson som har 4-2 .