torsdag 18 oktober 2007

Region Väst Top-12

U20
Två spelare som är outstandig och allt annat än dem i topp två vore en skräll.
  1. Bergman
  2. Relfsson
HJ17
Saknar Arvid men tror en del på Askims bägge två killar även om jag inte fattat det med Ted Sundström ännu. Han står numera med på listan över spelare i superettan men han har inte spelat, dock har han lirat tävlingar, vad är grejen? Nåja nu tippar vi.
  1. Kvist
  2. Sundström
  3. Harrysson
  4. Brännström
P15
Ledsen men jag känner inte igen ett namn.

Tjejklasserna är tyvärr fyllda av för mig okända spelare, ledsen för min okunskap.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Erik Blogger var tydligen Mats Qviding enligt en 100%ig källa, honom var det ingen som misstänkte.

max sa...

Jag har hört det där med 100% gällande flera spelare..

Anonym sa...

Fråga Classe W

Anonym sa...

http://svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1010016&CatId=440051 finns deltagarna i norr

Anonym sa...

Kalle Relfsson vinner lätt 20.Precis hemkommen efter kört med honom i Mölndal.Herregud vad han kör.Oj,oj.Körde övningar och han bara mosade in dem.Bästa jag kört med i Gbg.Var helt chanslös.han brukade tydligen oftast slå Bergman så då är det ju inget att tveka om.

Anonym sa...

Bergman har jag sett spöa upp relfsson några gånger