fredag 19 oktober 2007

Vilken röta, jag är rik!

Dear Winner,
This is to inform you that you have won a prize money of Five Hundredthousand Great Britain Pounds Sterling(£500,000.00) for the Month ofOctober 2007 Lottery promotion, which is organized by YAHOO/MSN INC &WINDOWS LIVE.

YAHOO/MSN & MICROSOFT WINDOWS, collects all the email addresses of thepeople that are active online, among the millions that subscribed toYahoo and Hotmail we only select five (5) people every Month as ourwinners through electronic balloting System without the winner Applying, wecongratulate you for your email address has been selected along sidefour (4) others to be the lucky winners for this month's Edition.


Tänk att jag var en av dessa lyckliga.. undrar vad jag ska göra med alla pengarna, ikväll så ska jag i alla fall bränna resten av det som är kvar på lönen nu när jag vunnit.

Vilken tur man har, jag är så lycklig!

14 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte på RIKtigt va? hahah

max sa...

jo jag fick det på min hotmailadress!!!

I kväll ska pengarna rulla, jag bjuder alla!

Anonym sa...

faan va sjukt. inte ofta två i samma förening vinner jackpot!

max sa...

Inte du också Crona?!??!

Vilken otrolig tur vi har!

UTGÅNG!

Anonym sa...

Jag vet vad du ska göra ikväll Max, kolla din hotmail.
Själv blir det lugnt ikväll då man ska vara i Liljeholmshallarna tidigt imorgon bitti och arrangera sammandrag i sanktan för pojkar 95! Jippi! Det är som vanligt att alla ledare i NSK är uppbokade på annat i helgerna...

Anonym sa...

SKIT!!
Jag har fått samma mail många gånger- men jag trodde det var bluff - min idiot!!!!???

Gör nu inget annat Max - än vad jag skulle gjort med mycket pengar på fickan!

Själv får jag hålla tillgodo med ett par öl på tåget hem från Stockholm. Men ölen gör gott efter en tuff kväll på Karlssons.
Rekrationsträning i morgon

Anonym sa...

Jo Max! Låsas pengar e kul att bränna! Inte ens troligt att dessa pengar skulle komma til dig....

Bluffmail som allt annat skräp som skickas ut

Anonym sa...

Men herregud du sista som skrev, är du förståndshandikappad eller???

max sa...

Hemma igen.. pallade inte att bränna hela lönen mne det kanske är bra då jag inte vet när de där 500K€ kommer.

max sa...

Jocke, du visste att jag var upptagen ikväll så sluta spela martyr.

Anonym sa...

Det är lugnt Max, jag pallade heller inte att skriva artikeln igår. Det får bli söndagsarbete.

Anonym sa...

Det är kul att du blivit rik!
Fucking spam rich! Du skänker väl pengarna till amnesty eller greenpeace förmodar jag.

max sa...

Jag har autogiro till dem bägge redan..

max sa...

Det är inte sant vilken tur jag har denna vecka!

FINAL NOTIFICATION We are pleased to inform you that you have been selected for a cash prize of £1,000,000.00 (British Pounds) held on the 16th of October 2007, and released today 20th October 2007 in London Uk. The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection system(ess) from a database of over 250,000 email addresses drawn from which you were selected, no tickets were sold.