onsdag 24 oktober 2007

Sjutton minuter

Med sjutton minuter kvar att rösta så ropar jag hej. Hej för att Jonas "Jonte" Permevik enligt bloggens läsare är Sveriges största bollbegåvning.

Han vinner i en ganska säker stil över tvåan Mats Källberg och trean Tobbe Bergman.
Det är också nytt rekord i antalet deltagande röster i en omröstning vilket gläder mig då det innebär att det kommer att bli svårare och svårare att ragga röster och påverka utgången allt för mycket.
Totalt 202 röster:
  1. Jonte 48 röster 23%
  2. Mats 42 röster 20%
  3. Tobbe 23 röster 11%
  4. Jonsson 18 röster 8%
  5. Franzén 15 röster 7%

Gratulera Jonte nedan i kommentarsfältet!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Permen! Det var du värd ! Nu hoppas vi nu bekräftar dina skills i serien imorrn mot Söderkulla och Råå !

Anonym sa...

Grattis Permen!
Värdig vinnare.

Permen tackar säkert Classe för all reklam och raggning av röster....

En slål för Permen så här på morgonen!

Anonym sa...

Bara o gratulera dig Jonas!! Kul att du vann, ses på V-SM, men där blir det smörj:)
Hursomhelst du är en värdig vinnare som dessutom alltid är glad o trevlig vid bordet.
Grattis!

Anonym sa...

Visst har Permevik känsla och jag gratulerar honom, men ska sanningen fram kan han inte sätta fart på bollen som tex Källberg som fick min röst.

Anonym sa...

Japp Gratulerar till vinsten!!

Den var du väl värd, Skånes super ess..:))

Var ju inge fel på bollkänslan i Lag-SM när du spelade ut samtliga....

//Nordin

Anonym sa...

Oj....vad kan man säga....sitter här med glädjetårar ;)
Jag får tacka Höganäsmaffian där säkert Classe har haft ett...eller ett par fingrar med i spelet.
Som sagt jag vet inte om jag är värdig men det känns stort....hehe

Tack till Pelle, Jens och Jonas för dom fina kommmentarerna.

Jag är rädd för att jag inte får någon revansch på dig Jens då jag kommer att bli pappa för första gången i mitt live (vad jag vet :)) ungefär denna tid om allt går som det ska, så jag är rädd att du kommer att fortsätta vara herren på täppan mot mig....vi hörs!