fredag 15 februari 2008

bermuda bahamas ohhh I wanna take you to..

Västindien kallar.

Som ni förstått så är jag mentalt redan där men fysiskt så lämnar jag på söndag för London och sedan till Tobago på måndag.

Jag kommer därför att missa en hel del saker att rapportera om även om jag vågar lova att det kommer att finnas utrymme för några inlägg under mina två veckor utomlands.

Jag hade en tanke på att låta det vara en del personer som fick tillgång till att kunna logga in under min frånvaro och håll igång bloggen. Nu kunde jag inte lösa det rent praktiskt så det jag föreslår att ni mailar mig som vanligt så lägger jag upp det som gästbloggar när tillfälle ges.

Vi har lag-vm.
Vi har Safir.
Vi har vanliga tävlingar.

Den som känner sig manad är välkommen att maila, adressen finns till höger under kontakt.

Men innan jag åker så är det fullt ös.

Inga kommentarer: