lördag 9 februari 2008

Resultat Ängbys vinterpool

Klass 3 vann av Kaj Wahlund inte helt oväntat efter att i finalen ha spöat Tommy Gustavsson. övrigt att notera, nääh knappast förutom att jag för andra gången på mindre än en vecka förlorat mot Tommy, denna gång utan chans. Steiner åkte i poolen och Skarbo dök inte upp pga skada. Jag ger mig inte innan jag får möta någon av dem.

Klass2 hade finbesök från Caroline Wersäll och hon tog hem hela klassen efter att ha varit lite illa ute mot unge Henrik Hellman från Tibble. Johan Hagberg imponerade på mig med sin bollkänsla och fina träff. Dagens tråkigaste match stod mellan Robert Pettersson och Stefan Diös borde ha blivit bollräkning, Robban drog iaf på sig ett gult kort vilket var matchens behållning.

Mer imorgon då de det spelas lite bättre pingis förhoppningsvis.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla på klubblänkar längre ner på sidan, klicka på ängby sk

Anonym sa...

Här e den maxen

http://www.svenskidrott.se/Documents.ASP?WCI=wiDocuments&Insert=False&WCE=ceShowFolder&WCU=32080&FolderId=805071

Anonym sa...

Tips klass 1Barrios-2Linderoth 3-4 Höglundh/Ankarcrona5-8Safai/Märlin/Silver/Aguierra

max sa...

Tror inte att linderoth vinner.

Är osäker på formen hos mina lagkamrater också för den delen.

max sa...

den unge parguyanen kan nog ställa till det för en del.

Anonym sa...

Max - några poäng till klass2 ?

max sa...

ingen aning men en kvartsfinal ger väl lite grann tror jag.

Anonym sa...

Nej Linderoth fick en dålig start med 0-3 i första poolmatchen mot Thomas Guldager!! Måste vara tävlingens stora skräll. Tre man med 2 segrar var och Linderoth missar slutspelet!

Anonym sa...

Är det DEN Stefan Diös som avses? Pokerns fader i sverige och mannen bakom svenska Kalle Anka?

Anonym sa...

Klart det är han! En hedersknyffel!

max sa...

men den matchen borde aldrig ha spelats.. usch vad tråkig.

Anonym sa...

linderoth bra jobbat haha

Anonym sa...

Du vill nog möte mig efter juli...

Skärbo