måndag 4 februari 2008

Enkla pengar

Det finns ett par pingisspelare i stockholm so ofta sitter och satsar pengar på matcherna som spelas samtidigt som de själva är på läktaren.

Nu hade det gått så långt att de till och med satt och slog vad om varje poäng på inslagningen mellan Martin Singh och Kassakon.

Efter ett par bollar så la jag mig i diskussion/vadslagningen och sa att jag garanterat visste att Martin skulle förlora nästa boll på inslagningen.

De undrade hur jag visste det så säkert men de slog vad igen.

Så fort bollen var igång så passade jag på att ropa på Martin. Eftersom jag satt långt ner på läktaren och att den var en ödslig hall så behövde jag inte vara speciellt högljudd.

-Martin! Ropade jag.

Martin tar upp bollen
- Vad är det? Undrar han.

- Sorry det var inget. Svarade jag.

Enkla pengar till den av de två som satsade på att Martin skulle förlora bollen.

Jag ber om ursäkt till Martin för att jag störde men vad gör man inte för att vinna ett vad, eller hur?

7 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt;)

Anonym sa...

Fast det här fungerar väl bara en gång.... :)

Sen är det ingen som vill fortsätta slå vad.

Anonym sa...

Hur mkt pengar tjänade du på det :P ?


PS: Snyggt gjort;)

Anonym sa...

täljepoolen 42 starter i elit:)

Anonym sa...

I london?

Anonym sa...

västergårdshallen
södertälje

max sa...

Smygreklam Pierre är inte uppskattat.

Anmälningstiden har gått ut och jag skriver ngt om er tävling i nästa vecka.