onsdag 5 augusti 2009

Hitta nämnaren




14 kommentarer:

Anonym sa...

Fihn utsikt!

Anonym sa...

bröder?

C sa...

Nä , jag ger upp..Vad fan är det jag missar.. Patrik Fihn , Partille och Andreas Molin , Häggenås ,fd Söderhamn och Valbo .. Vad har de gemensamt... Förlorat mot Max ?? Omöjlig denna gång tycker jag...

C sa...

Sorry Henrik Fihn är det givetvis ..Men lika svårt ändå..

Anonym sa...

Fihn, Molin det rimmar, räcker det?

max sa...

Fihn utsikt var nästan värd att vinna men då jag inte kommer från göteborg så tänker jag inte i ordvitsbanor. :)

max sa...

Äntligen verkar jag ha hittat något som var svårt.

Man måste nog känna bägge två för att klara denna.

max sa...

Jag har inte mött någon av dom i match btw.

Anonym sa...

Båda har bröder som är hyggliga i pingis.

Båda bygger muskler för att imponera på brudarna

max sa...

Det är egentligen en mer klurig nämnare med bröderna och att de bygger.

min nämnare är ganska simpel.

Jompa sa...

Att de fyller år idag?

Anonym sa...

Studerat i Kina?

max sa...

Bra jompa!

max sa...

Grattis till Henrik och Andreas förresten.