onsdag 12 augusti 2009

Spelarbörsen presenterar

Ruban Nikita från Ukraina och rankad 590 i världen och som nummer 8 i Ukraina söker svensk klubb. Jag skulle kunna tro att andrabordet i superettan eller en division 1 klubb som behöver en bra spelare skulle passa.

Han har spelat cirka 10 Pro tour tävlingar och spelade förra säsongen i ryska superligan där han vann cirka 40% av matcherna.

Här kan ni hans stats från touren.

Om någon klubb är intresserad av att komma i kontakt med denna spelare vänligen kontakta mig så kan jag sätta er i kontakt med varandra. Jag vet inte exakt hur bra han är eller vad han han vill ha för villkor, det får ni lösa med varandra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ungefär lika som juan restrepo, förlora i en tuff sjusettare mot han...

Anonym sa...

jag undrar om du skulle kunna göra en sammanfattning av UEM? vad du tyckte om de olika spelarna prestationer jag skulle gärna vilja höra vad du tyckte om de som inte tog medalj t.ex Kim Nilsson

Anonym sa...

Östermalm?? Ge grabben fri vodka.... Förstäkning lär behövas om ni ska klara er kvar... ; )

max sa...

Östermalms trupp är fullbelagd och det är inte bara spelstyrka som avgör vem som spelar i det laget. Jag tvivlar på att Nikita färgar in i gruppen. :)

Anonym sa...

Nikita låter ju lite tjejigt...så han borde passa in i det laget... : )