fredag 6 november 2009

Gamle Maze?

På EM så såg jag och många med mig en ny Maze. En spelare med fokus. En spelare med stabilt humör. En spelare som höll hög klass. En spelare som inte gnällde.

Men nu efter EM så har jag sett honom gnällig och eländig i CL där han sparkade i bordet och så nu på engelska där han kastar racketen rakt in i nätet efter en missad poäng.

2.18 in i klippet kastar han.

För övrigt kan vi se honom ha problem med vänsterpenna vilket kanske inte är det han är van at möta. De nya kineserna verkar dessutom kunna smasha och göra stoppbollar om man ska tro på detta klipp.

7 kommentarer:

sankan sa...

Om man kollat på den sevärda danska dokumentären om Maze så blir det tydligt vilken labil person han är. Här snackar vi riktig Anger Management. http://www.michaelmaze.dk/qanda/

David sa...

Hur gör du för att se den? Jag följde länkarna tills jag kom till dokumentären och då stod det bara att man måste ha ett danskt ip för att kunna kolla på den.

Anonym sa...

såg Maze live i Stuttgart, han var alldeles för stabil för att det bara eller tom delvis skulle varit flyt. han var helt enkelt överlägsen. MM har nu onekligen vunnit en stor titel och tappat en del fokus, klart att hans "ritchey-sida" då kan slå till. rankar maze dock som en av toppfavoriterna och främsta europe att utmana ROW i nästa VM. om han uppvisar samma mentala styrka som i stuttgart måste man spela absolut supervärldsklass för att slå honom... var och när kan man betta på mm som nästa världsmästare??

sankan sa...

Tråkigt - DR verkar ha låst den från utlandet."Vi har af økonomiske årsager besluttet at begrænse udsendelsen til danske IP adresser."

Det finns säkert nån som vet hur man hackar sig förbi här på bloggen, eller hur?

Anonym sa...

Men låt han va han orkar inte med pingis mer hade inte jag gjort heller om ja tränat 24/7 ta semester i 2 veckor åk till grekland och festa få ett ligg och så kmr du tbx och vinner vm och os maze mitt tips

Anonym sa...

Tänk blir han utan i Grekland, då bilr han ju ännu sämre.

Anonym sa...

hitta dansk proxy sida? :S