torsdag 19 november 2009

Inspelning, 21 inlägg kvar

Jag kollade in matchen mellan Rekord och Eslöv igen och den är nästan bättre än jag minns den.

Petersens spel från 2-7 i första set till 5-1 i andra set, 14-3 på Zhao Peng är otroligt befriande att se, Stuff spelar grym pingis. Karlssons skiljeset mot Sternberg är bedårande från 0-3 till 9-3. Axelqvist taktiska spelmot Chen Jian är grymt och när han ligger under i andra set och då bara mosar in ett backhandtryck, en stenhård forehand diagonalt från backhandhörnet och en backhandloop uppstuds raka vägen, underbart.

Så nu hoppas jag att Rekord som spelade in matchen ser till att lägga upp den på youtube snarast det är pingissverige värda.

Här är klippet:


5.55 in ser ni kanske årets boll.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Du ligger efter nu Max, uppe för läänge sen.
http://www.youtube.com/watch?v=CqmbLBPqj3g

/ Rekord

max sa...

då måste ni ju säga till direkt... men en sak måste jag direkt klaga på, musiken. Kan ni inte lägga upp den utan den där psykotiska låten som får en att vilja lyssna på "cotton eye joe".

Anonym sa...

Borde inte den komma på pingisligan.nu snart istället?

Anonym sa...

När dyker matchen upp på pingisligan.nU

Gillar inte heller musiken.
Roligare att höra bollstudsen samt publiken.

Anonym sa...

Den låten betyder något alldelles speciellt i vår klubb Max

/Kalven

max sa...

Ok.. men kan ni inte lägga ut den utan musik också?

Nästa chans jag får blir du Kalven på riktigt det lovar jag, fattar inte att jag inte sa det nu i lördags.

Anonym sa...

Du får höra med arvid om det skall nog kunna ordnas, Kristian Kalven Karlsson är nog inte dom idealla initialerna i och för sig , godnatt

Anonym sa...

sjukt psykande låt förstörde hela pingisen....stägde ner tillslut

Anonym sa...

Synd att förstöra så bra pingis med den hemska musiken eller vad det nu är.

Anonym sa...

psst man kan stänga av ljudet och sätta på egen musik

Anonym sa...

va heter låten?

Anonym sa...

När man ser pingis vill man höra bollstudsen mot bord och racket.

Anonym sa...

När man ser pingis vill man höra bollstudsen mot bord och racket

och höra deras tokboostrade rackets sköna klick :D

Anonym sa...

5.55 bollen lite överskattad

Anonym sa...

ja lite överskattad

Anonym sa...

Var alla spelares racketer kollade innan match?