fredag 27 november 2009

SISTA INLÄGGET!

Jaha.

Då var vi där till sist. Mitt sista inlägg på denna blogg.

En del av er vet om att jag under ganska lång tid jobbat med ett nytt projekt. Jag har älskat att skriva denna blogg om bordtennis och tycker fortfarande att det är väldigt kul men jag har en tid känt att det behövs något mer. Något lite mer mastigt och bättre som riktar sig dels till er som redan hittat hit men också till de yngre spelarna, föräldrarna och andra som inte hittade bloggen eller inte fann den intressant.

Jag har alltså därför byggt en hemsida där jag kommer att fortsätta att skriva om pingis. På hemsidan kommer det att finnas en blogg som jag kommer att fortsätta att skriva på precis samma sätt som jag gjort för. Så de av er som varit oroliga eller trott att jag ska sluta behöver inte vara oroliga. Allt fortsätter på samma sätt fast lite bättre.

Så istället för att hänga här skynda er in och kolla nya hemsidan:

11 kommentarer:

Anonym sa...

värlsklass, max har gjort det igen!

Anonym sa...

Tack gode gud för att du inte lägger ner.

Anonym sa...

härligt :D

Anonym sa...

fan va underbart !

Anonym sa...

läs hyllningen till dig http://www4.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=408668

sankan sa...

Pingissverige pustar ut...

max sa...

Tack Peter!

Tore sa...

De va bättre förr!!!:-

Anonym sa...

Håller med Tore att inläggen här är lättare att läsa och skriva.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

det är betydligt lättare att surfa in och läsa via mobiltelefonen på bloggen än via din nya fina hemsida. Är det något som kan att fixas till?
//Stanley