måndag 17 december 2007

Elitserien

Eslöv-Halmstad
Rykte på stan säger att Zhao peng är skadad vilket för eslöv skulle innebära en smärre katastrof. Gummi är väl inte i stan så då kommer innebära att Magnasson få spela och jag vet inte om han håller på den här nivån.

Med Zhao Peng i laget så tror jag 4-4.

Utan Peng så tror jag att Halmstad vinner med 5-3 och då räknar jag med att Andersson tar fullt igen vilket inte alls är säkert.

Falkenberg-Lyckeby 5-1
Monrad och Gao Wei däruppe och Rydén An Shu därnere. Tror att detta blir slakt om Monrad är med och att falken vinner lätt även utan Monrad. Senast så spelade Pan felfritt men nu är det helt nya motståndare och jag är osäker på att han levererar igen. Varga är upp och ned så honom vet jag inte var jag har. Gås och Mandel får det tufft där nere mot ett väldigt starkt Falkenberg.

Spåret-Söderhamn 5-3
Givetvis så ska jag dit och kolla. Söderhamn kommer utan Pidde men med en kämpande Sondell som jag sin första seger i elitserien. Källberg var nära mot japanen senast och har visat bättre form på sistone och med en Hajen som spelar bra så får Söderhamn det tufft.

Jag tror att det blir jämnt men att Söderhamn får åka hem med 0poäng. Spårets andrabord är för starkt och jag tror att de plockar 3-1.

11 kommentarer:

Anonym sa...

zhao peng spelar fast han är lite skadad.

max sa...

jahaja.. 4-4 alltså

max sa...

Om jag hade spelat på att någon skulle vinna en match så skulle 4.65 ggr pengarna på Wang mot Zhao Peng vara lockande om nu Peng är skadad.

Om jag nu skulle hålla på med sådant..

Anonym sa...

Max - eftersom jag litar på dig till hundra procent så sätter jag en månadslön på Wang.

Hoppas det går in, annars får grabben inga julklappar...

max sa...

jag hade om jag hade spelat också spelat en av dina månadslöner på det.

Tror inte på alla dessa men oddsen är ok.. om jag nu hade spelat.

Hajen vinner mot Japan 1.55
Hajen vinner mot JP 2.30

Axel vinner mot Dawei 2.00
Axel vinner mot Wang 2.40

Anonym sa...

Var hittar man dessa odds ?

Anonym sa...

Resultat ikväll:
Eslöw-Halmstad 3-5
Falkenberg-Lyckeby 5-2
Spåret-Söderhamn 5-3

ifall ni ska satsa ngn krona...

max sa...

om man nu skulle spela så skulle man kanske kunna göra det på expekt..

Anonym sa...

Mattias Andersson klar för kävlinge..

Anonym sa...

Spårvägen skräller och SUIF snubblar på mållinjen

Anonym sa...

Hemmasegrar - Är det publikstödet?

Jämt om slutspelsplatserna