fredag 7 december 2007

100K

Det finns en liten besöksräknare nere till höger. Den närmar sig 100.000!

Se till att bli just nummer 100.000 och bevisa det (skärmavskrift eller foto) och skicka till mig så finns det ett kanonpris att inhämta.

  • Jag kan erbjuda medverkan på Norrtulls och Östermalms lagfest i januari!
  • En Norrtull tröja signerad av hela a-laget samt lagledaren!
  • Mina gamla plattor!
  • Ett reportage om just dig eller din klubb här på bloggen!
  • Att jag bara får skriva positiva saker om Kävlinge under resten av säsongen!

Vinnaren får välja ett av ovannämnda pris och skulle inte något av dem passa så går det givetvis att diskutera.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Om man av en ren tillfällihet skulle vara den besökaren, kan man komma undan det, priserna kändes sådär....Bennborns autograf däremot hade vart ngt,

max sa...

vaddå.. priserna är ju fantastiska eftersom prestationen i sig också är fantastisk.

Don efter person.

Anonym sa...

Beskriv plattorna, är det köksplattorna?

max sa...

slitna mjuka joola eller stiga. Vinnaren får välja.

Anonym sa...

Vore så¨otroligt roligt om en Kävlingelirare gjorde sig till känna som jubilerare...

max sa...

ikisskävlinge

Anonym sa...

100.000-vinsten finns till salu för högstbjudande!

max sa...

Ja, vem vann?

Anonym sa...

Jag vann