måndag 30 juni 2008

Dolchen

Dolchen är en kille (tror jag) som lägger upp rätt mycket videofilmer på youtube. jag prenumererar på hans videos och här kommer hans senaste. Kanske ni sett denna tidigare i alla fall några av bollarna men det är ganska fins ändå.




Godbitar:
0.18 Wang Liqins vindruta är kanske den värsta forehand jag sett.
0.54 Süss under bordet luring är fin
1.02 Bolls backhand får mig att sakna backside
2.40 Duellen är lång och vacker
5.14 Maze ballongplock är cool, ser inte att vara så mycket grejer på den men den är säker.

Mina små favoriter var det.

6 kommentarer:

Jompa sa...

Ja den vindrutan är rätt svettig - FY FAN vad hård den är...
Den matchen mellan Maze-Hao Shuai är bland det sjukaste faktiskt. Kinesen lirade så sjukt bra fram tills Maze började plocka och asiens största handske kom fram!

Anonym sa...

minns jag rätt om det va en WM åttondel med?

Anonym sa...

FANTASTISKT - Tack MAX
Nu ska jag träna ... på allt

Anonym sa...

Jompa! Är det verkligen Hao Shuai, min gissning på den här matchen är att det är en Taiwanes eller möjligen Japan.

sankan sa...

jo, det är 7.10 det är Hao Shuai väl? Otrolig match när Maze låg på golvet och räddade och sen vände matchen.

Jompa sa...

Ja, är hundra säker. Minns att jag satt och tänkte att Maze borde börja plocka VARJE boll istället för att loopa... en sjuk match som Shuai säkerligen mådde sådär över ett tag =)