fredag 27 juni 2008

Inte ett ord

Kom igen nu SBTF!!!

Lite mer info kan ni väl bjuda på än detta:

Webb-TV
Landskamp Sverige-Danmark
1/7 kl. 18.30

Jag förväntar mig helsidereportage, spelarintervjueroch lite "backstage". Bjud till med något extra, ge oss något oväntat. Och detta förväntar jag mig att förbundet ska göra och inte en av oss hobbybloggare.

Ljones är om jag förstått det rätt lite iblandad i arrangemanget och jag hoppas och tror att han bjuder till lite mer än vad de flesta brukar fixa.

Kom igen nu spöar vi dansken!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ajax siktar på Elitserien....

Anonym sa...

Snälla Pingis-Anger du ställer alldeles för höga krav...-:)
Jag är förmodligen den ende - förutom coacher och spelare - som sett de tre senaste "landskamperna" mellan Sverige och Danmark. 30/4 2007 i Naestved, 4/5 2007 i Eslöv och 12/1 2008 i Hilleröd. Bara den i Naestved kategoriseras som officiell. Skälet är att landskamperna gjorts upp mellan Lindh och Sartz i samband med gemensamma träningsläger. Så är fallet även i Halmstad 1/7. Landskampen är inte officiell och räknas inte in i spelarnas landskampsstatistik. Skälet är att överenskommelsen om att arrangera en landskamp inte gjorts formellt mellan förbunden utan enbart mellan förbundskaptenerna.
Så då kan man ju heller inte klandra SBTF, eller...? Å andra sidan står det inget i senaste nyhetsbrevet om att landskmapen skulle vara inofficell.
Danmark kommer med Maze, Monrad, Sternberg och/eller Asmussen. Tugwell är inte på plats.
Per H

Anonym sa...

någon som har hört hur Ajax lag blir till hösten? luktar superettan :)

Jompa sa...

Även om den inte är officiell så borde det faktiskt stå LITE mer ändå om den på förbundets hemsida. Det är ju ändå två landslag som möts och direktsänds i pingis-tv...

Anonym sa...

Kommer man att få se Max på läktarplats under landskampen?

Anonym sa...

N.Almström
Kines
F.Malmgren
M.Persson
M.Nilsson

Anonym sa...

Ajaxs lag: Niclas Almström, Fredrik Malmgren, Martin Persson, Magnus Nilsson och eventuellt en duktig dansk!

max sa...

Per H,
Håller med Jompa.

Varför bryr sig inte SBTF om pingis?

man borde inte försöka motarbeta som am gör nu utan snarare försöka påverka och förbättra.

max sa...

Per H,
Varifrån har du fått att Monrad ska delta?

max sa...

per H,

Du ställer för låga krav på idrotten pingis.

Sett till antalet utövare så är det en världssport och borde behandlas därefter.

För många som tänker negativt som bromsar pingisen.

Rätt folk och vi får ett uppsving, jag lovar.

max sa...

btw.. fundera på att ta resan ner till halmstad, vi får se om jag får ihop det.

Anonym sa...

Fan jag e sugen på att träna in ett nytt rack idag?...inga nycklar....någon som e träningssugen och har tillgång till träningslokal?

Skärbo

Anonym sa...

Ajax har tackat nej till den Danske spelaren,när Martin helt plötsligt tyckte att pingis är roligt.

Anonym sa...

Ajax har inte tackat nej till dansken ?

Anonym sa...

Spelade inte Zlatan i Ajax ett tag, hur var han egentligen?