måndag 30 juni 2008

Varmt i hallen

Uppladdning inför Öland. Kanske sista träningen för mig inför helgens tävling. Åker ner på fredag eftermiddag och sedan så väntar spel på söndag.

Kvällens träning var varm och det är ju bra om man ser till att många tävlingar är fruktansvärt varma.

Som vanligt massor av folk på träningen och jag kan inte minnas att det någon gång tidigare varit så mycket folk under sommaren på träningarna i Solna, själv så är det första sommaren sen 1998 kanske 1999 sen jag tränade i juni.

Perra, Skarbo, Druggex2, Johansson, Kindblad, Max, Öhman, Oppenheimer, Wall, Karlén, Gripler, Jönsson, Calbrix, Nordling var på plats. Inte illa för att var i slutet av juni.

Imorgon är det landskamp så då kollar jag på webben.

17 kommentarer:

Anonym sa...

skulle bara tipsa om att ny sverigeranking kommit ut å jag vet ju att du brukar ha lite åsikter om den :) själv tycker jag vid en första anblick att den ser ganska vettig ut förutom att wang jian feng är rankad före guo kai, vilket är ganska sjukt om man ser till deras kvoter i serien, men har väl med världsrankingen å göra antar jag... glädjande är också att han bantat ner listan till 40 namn.

max sa...

kollar den nu..

Anonym sa...

Tur man inte ska till öland....

//JÖ

Anonym sa...

hur bra är calbrix?

max sa...

Ojämn..

Tidigare har han varit väldigt bra, klar förstabordspelare i superettan.

Idag.. medelmåttig div 1 spelare.

Anonym sa...

Bra träning för Solnagänget.
Det blir nämnligen varmt i hallen och hett på Strand i helgen.....

Anonym sa...

Va fan!
Kommer inte Hägglund till Öland!

HS4-Vinnaren

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga att Calbrix är väldigt väldigt bra.

max sa...

Oväntat Henke..

Anonym sa...

Tydligen slog Gripler Calbrix ganska enkelt igår...

//JÖ

Anonym sa...

Finns fler som gjorde...

Anonym sa...

Jag tycker henke var väldigt bra...

Anonym sa...

Max, jag var också där!!! Ser inte mitt namn nånstans.

Mvh
Solna´s Lagledare och även kallad mästar coachen.....

P

Anonym sa...

tycker inte druggs var nån vidare igår, däremot Jerry impade, kan vara en man I A-laget....

Coachen igen

Anonym sa...

Och vilka druggs hade du tagit då? Inte det blåa pillret va?

Anonym sa...

Drar till Öland redan ikväll....ska ladda med lite golf och pilsner. Vad beträffar det idrottsliga så lär det väl gå åt helvete....men det har det å andra sidan alltid gjort

Skärbo

Anonym sa...

Ja, så bra som Jerry lirade mot mig har jag aldrig sett honom göra. Tokstimmade med forehand på allt!

//JÖ