fredag 27 juni 2008

En kvart kvar

Det var allt som återstod av Ryssland i detta EM när min telefon ringde. Vem fan ringer mig nu? Klockan är halv elva och det är semifinal i fotboll, hann jag tänka.

Det var BEA från Pingistv, han bad om ursäkt för att han störde i fotbollen men meddelade att de sänder från landskampen mellan Sverige och Danmark i nästa vecka.

Så på tisdag 1/7 klockan 18.00 så möts Sverige och Danmark i en av två förmatcher inför OS och denna match kan ni se på www.pingistv.se

Thomas Buza är med som expertkommentator och det känns bra för han kan en hel del om pingis.

Roligt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Faaan vad gööööööt, trevligt att se på tv när det är skitväder.
Vilka kör Sverige med då? Jörgen,Gerell, Jon?

max sa...

Jepp, Sverige kör OS-laget.

Anonym sa...

oj vilket OS lag ;) lycka till :P

Anonym sa...

Får inte Jens vara med på OS?

max sa...

Wang Hao, Ma Lin och Wang Liqin håller ungefär samma standard..

Eller korea med ryu Seung Min, Joo se Hyuk och Oh Sang Eun.

max sa...

shit..
jag läste fel.

Jens, Jörgen och PG spelar såklart.