måndag 9 juni 2008

Kommentarsgranskning

Gud va skönt med detta!

Tog just bort ett gäng kommentarer från Peter Åskådare.

Nu kan ni skriva vilken skit ni vill för de kommer inte att publiceras, så härligt alltså, bloggen lever.

Ni får stå ut med att era kommentarer inte kommer publiceras direkt utan att de först måste godkännas men det hoppas jag är en bättre lösning än att ni behöver registrera er, så fortsätt var anonyma och kommentera.

Det ser ut att bli en bra vecka gott folk! En riktigt jävla bra vecka!

42 kommentarer:

Anonym sa...

Låter kanon tycker jag

//Ragge

Teacher sa...

Gött höra Maxen! Ny vecka och nya fräscha tag. Ser fram emot lkommande uppdateringar .
Ikväll håller man självfallet på Holland :-)

max sa...

Hop Holland!

Forza Italia!

Viva Le blue!

Anonym sa...

Så skönt!
Man orkade inte riktigt gå in på bloggen när de trista/meningslösa kommentarerna solkade ner den.
Samtidigt saknade man att kika in här när den låg stilla några dagar.

(För övrigt kommer Tyskland att vinna EM)

Uffe Helsingborg

Anonym sa...

Fantantiskt. http://www.sikbtk.se/documents/div5.html

JF sa...

Kan bara instämma med Helsingborgs-Uffe m fl, helgen var sig inte lik utan bloggläsning och det blir riktigt skönt att slippa poänglösa inlägg som i princip bara kan glädja skribenten själv - om ens det//Jörgen

Anonym sa...

Hoppas på mkt fin bloggläsning i sommar Max!
Håller med Uffe i Helsingborg om att Tyskland vinner EM..

Anonym sa...

kul att vi fått bekräftat vem peter åskådare är=)

Anonym sa...

Gött! att bloggen har kommit tillbaka! :)
Bra jobbat MaX!

Föresten mina tips för EM fotbollen!
Frankrike kommer vinna EM!
En outsider som kommer att störa stor nationer som Frankrike, Holland, Tyskland, Italien, Portugal, Spanien, kommer att vara Kroatien o ev. hopp på Sverige beroende på vilka som spelar i startelevan, och vilken form de har o "stolpe in" kan behövas. Så ser jag på EM fotbollen.

Norrbaggejävel sa...

Detta var bra Max!!

En fråga till de som var i Karlskrona. Finns det några bra anti som man kan slå med och samtidigt ger hyffsad effekt?

Anonym sa...

Nu vinner Ajax div 1 södra!

Anonym sa...

Ja, äntliggen slipper man läsa en massa dynga.
Nu blir bloggen intressant igen.
Kör så der ryker Max.

Anonym sa...

degen. dina tips inför em lät inte helt dumma med tanke på att du bara har nämnt alla i synnerhet favoriter till att vinna em. dock tyckte jag du sjönk oerhört då du skrev att sverige kan störa. det visar att en viss människa tänker extra med hjärtat istället för hjärnan. någon på denna blogg som vill spela med mig? jag spelar på att sverige åker i gruppen...sverige må ha en bra offensiv, som de inte ens har fått ihop. men deras backlinje är alldeles för löjlig.
lag som kan störa de stora lagen är som du säger kroatien, men även lag som rumänien kan störa (behöver inte betyda att de går vidare) samt ryssland kan komma att bli heta i år.

Arre

Anonym sa...

Mina tips för avancemang är för övrigt:
Grupp A: Portugal, Tjeckien
Grupp B: Tyskland, Kroatien
Grupp C: Italien, Holland
Grupp D: Spanien, Ryssland

Portugal, Tyskland, Italien och Spanien till semi. Alltså inga skrällar därefter. Sedan kan det gå hur som helst.

Arre

Anonym sa...

känns trisst att du påstår att jag e petr åskpådare bara för att vi drev me dig i telefon.

nu känns det som det kvittar så hoppa du tycker det e skoj att vara tvungen att godkänna alla kommentarer.

men har kollat upp det och en person som har en blogg har inte rätt att hänga ut personer om det inte hör till din artikel och du fått personens godkännande.
du sa själv att våran artiekl vi skrev int3e fick innehålla namn sen gör du det själv!!

robban

Anonym sa...

sveriges backlinje e lika dålig som norrtulls division 5 lag!

robban

max sa...

Maila mig om du vill något Robert. Om du vill skriva om något ämne så är det välkommet men ditt tjafs är det slut på.

Teacher sa...

Oj vilken bedrövlig match Rum-Fra. My god vilket STILNOCT-Piller Givetvis mest för att Frallorna syntes så slöa och oinspirerade. Kanske inte så oväntat med Henry skadad,ett gäng mer el. mindre föredettingar och en liga där Kim Källström är glänsande Stjärn Mittfältare...

Anonym sa...

Skönt Max, håller på dig!!!

Tack för en bra site :)

boss sa...

Härligt Max! Är det nåt som har varit oerhört tråkigt på din blogg så har det varit alla meningslösa inlägg från Arre o Robban.

max sa...

Påhoppens tid är förbi.

Men jag kommer släppa de flesta kommentarer men nu kan jag styra bort meningslösa inlägg och påhopp på person.

Har dock en hög acceptans nivå på kritik och annat som ni skriver. Censuren gäller godtyckligt från min sida.

Teacher sa...

Håll i nu Holland !!Släpp inte in Spagetti-Tuggarna i matchen !

Intressant konstaterade fr flickvännen bredvid: Varför kallas alla Italienarna vid sitt efternamn förutom EN ?

Luca Toni ...

ja, faktiskt..aldrig tänkt på det innan..men alltid denne Luca Toni.. sade de bara Toni skulle jag nog inte ens fatta vem de menade ?? Kan det vara en gammal kvarleva från Loccatelli eller något sådant ??

Uppdaterade Silly Seasons längre fram i veckan månne ??

max sa...

Det kan vi nog göra tror jag..

max sa...

Du glömmer iofs bort Sam Brotta som min flickvän kallar honom. :)

Anonym sa...

Och så Per Rotta, som tyvärr
fick gnaga bänk idag.

Anonym sa...

Härligt Max! Är det något som har varit oerhört tråkigt på din blogg så har det varit alla meningslösa anklagelser från bland annat Boss. Jag hoppas du hädanefter censurerar dessa. Bara jobbigt att höra massa skit massa skit från sådana människor. Jag må ha skrivit meningslösa inlägg, men det var flera veckor sedan innan bloggen lades ner och därför tycker jag detta påhopp borde tas på största allvar.

Arre

Anonym sa...

För övrigt gick jag ut med att Rumänien kan komma att störa storlagen redan innan matchen idag, som alla kan se. Ska bli intressant att se hur rätt jag egentligen kan ha i EM. Tror ännu starkare på att Italien och Holland går vidare nu när Holland körde över Italien. Italien slår Rumänien i nästa och Holland spelar sig klara för slutspel när de slår Frankrike.

Mitt tips inför morgondagen är att Spanien är för starka för Ryssland och vinner med ett uddamål medan Sverige klarar 0-0 med grötspel (sett från backlinjen) mot Grekland.

Arre

boss sa...

Efter alla meningslösa inlägg ser vi nu då fram mot en massa meningsfulla inlägg, Arre.

Anonym sa...

du verkar ju inte ha några problem med att hänga ut folk max. så då kan du säga vem boss är??!!

själv tycker jag det vore nizze om sverige förlorar så lagerbäck kan fara åt helvete!

sveriges har nog ett av de sämsta lagen med spelare som: daniel andersson, mikael nillson, petter hansson. sveriges backlinje och målvakter syyygeer _ _ _!!

robban

max sa...

HAHA..

det är "ngn" som dunkar in inlägg med dinmamma skämt (cirka 50st), skönt med funktionen "markera alla" och sedan radera.

Anonym sa...

Skönt att bloggen funkar som den ska nu.

//Pelle i Warta

Anonym sa...

markerar du alla inlägg så påverkas även dom seriösa. annars måste man klicka i ett i taget. säg inget annat

max sa...

Jag har en förhandsgranskning på dem och då kan jag publicera de seriösa. Efter det så markerar jag alla och raderar.

Anonym sa...

då gör det ju inget ifall du blir bombad me skit om det går på 1 ek att ta bort det eller hur?

simma lungt max

max sa...

Det ät klart att jag hellre ser att du inte bombar med skit men det tar inte så mycket tid att ta bort jämfört med hur det var att läsa alla inlägg som jag gjorde tidigare och raderade en och en.

Sen är det sällsynt sjukt att man vill bomba den här bloggen med skit.

boss sa...

Om man ska vara riktigt noggrann så var det faktiskt inga nyheter som "Boss" kom med. Du Max skrev själv: "Är så trött på att behöva radera anonyma inlägg och sortera bort en massa skit från bloggen. Det gäller inte bara Robban och Arre..."

Sen skriver ju Arre själv: "Jag må ha skrivit meningslösa inlägg..."

Vari består påhoppen från min egen sida? Om man ska vara lite mer noggrann så citerade ju faktiskt Max o Arre!

Anonym sa...

Boss, om du tittar till ditt tidigare inlägg i detta nät så ser du att du skrev "Är det nåt som har varit oerhört tråkigt på din blogg så har det varit alla meningslösa inlägg från Arre o Robban."

Jag säger än en gång att jag må ha skrivit meningslösa inlägg, men det har verkligen inte varit samtliga, och jag har undertecknat med "Arre" varje gång jag skrivit nåt.

Så om du ska skriva att nåt är skönt kan du lära dig att skriva "Är det nåt som har varit oerhört tråkigt på din blogg så har det varit alla meningslösa inlägg från anonyma människor".

Tur att jag finns och kan lära dig ett å annat på denna blogg.

Arre

boss sa...

Kära Arre. Hur ska jag kunna veta att det är du Arre som skrev det senaste meddelandet...?

Så länge som du inte skaffar dig ett eget konto - och använder det - kan du sluta att skylla på att andra använder ditt namn.

Arre sa...

Jag har aldrig sagt att någon annan har använt mitt namn. Tror inte ens att någon har gjort det eller isf har jag missat det. Återigen står jag för vad jag säger, fatta!

boss sa...

Arre, kul att se att du använder ditt inloggningskonto nu :)

Tur att jag finns och kan lära dig ett å annat på denna blogg.

Anonym sa...

Boss, handlar inte om att du lär mig något. Jag skriver som jag själv känner är skönast. Faktum är att jag bara ville att du skulle inse att jag har ett konto så du inte tar upp det igen. Sedan om jag väljer att använda det eller inte är min ensak.

Du lär mig använda användarkonto på en pingisblogg, jag lär dig hyffs. Självklart bra att du har något överhuvudtaget att komma med också så lärandet inte bara blir ensidigt...

Arre

boss sa...

Haha, du har faktiskt humor, Arre! Du lär mig hyfs... Den var riktigt kul!