tisdag 3 juni 2008

Kvällen blir ett test.

Är så trött på att behöva radera anonyma inlägg och sortera bort en massa skit från bloggen.

Det gäller inte bara Robban och Arre utan i allra högsta grad Peter Åskådare och många andra.

Jag antar att ni som läser här inne gillar bloggen och vill att den ska fortsätta men jag har inte tid på att sitta och radera era kommentarer. Detta medför att jag inte kan skriva nya inlägg.

Jag har idag raderat ett tjugotal kommentarer och det är nog. Hade jag inte behövt göra det så hade jag kunnat ge er senaste nytt om Gummi men det hann jag inte med.

Ska ut och käka med två pingispolare och när jag kommer tillbaka så hoppas jag att det inte är fler idiotiska inlägg.

Ni som skriver de här inläggen förstör för er själva för om jag slutar så har ni ingenstans att spamma längre. Därför ber jag er att sluta innan jag gör det.

25 kommentarer:

Anonym sa...

som ja sa innan omröstningen. det funkar inte max o låta folk få vara anonyma då blir det bara massa trash talk:(
tycker att det funkade bra när du hade ett förbud mot anonyma kanske trist att vissa inte vågar skriva längre men va ska du hitta på! det e synd att den bästa pingis sidan kanske ska läggas ner:(
på tal om nått trevligare tränar ni i norrtull nu under försommaren? e lite sugen på o träna litegrann! typ en gång i veckan:) pierre

Anonym sa...

Riktigt tråkigt o skita i kommentarerna bara för att 3 kanske 4 pers bryr inte sig om vad du säger..kan inte gå bara på de.

Anonym sa...

Ser fram emot att höra åsikterna om de nya från doktorn.

Anonym sa...

why du säga my name in your artikel mr ansboroo???

i like to win pingismatcher and be a good åskådare!!

why dont du like mig??

be my friend!!

i can help your team to win serien.

can i live in yor lägenhet, im homeless miss ansbro

Anonym sa...

Kolla in!


http://www.fabulouscoco.blogspot.com/

grävlingen sa...

Jag tycker det var bättre när du förbjöd anonyma inlägg, låt människorna åtminstonde regga sig här. Blir trevligare blogg för alla, och roligare för dig!
Det finns vi som uppskattar bloggen, glöm inte det... :)
Keep up the good work

Anonym sa...

förstår inte att andra bara vill förstöra för oss som sköter sig. Det är sååå himla trist!! snälla ni som håller på SLUTA NU !!!

Anonym sa...

Kan det inte vara så att du
testade reggning för kort tid?
Folk drar sig för första inlägget
för det är då de måste regga sig
och det är jobbigt. Har man väl
reggat sig är det inget extra jobb.

Anonym sa...

DIN MAMMA ÄR SISTA TESTET

Anonym sa...

Otroligt onödigt inlägg de två allra sista av anonym vill jag bara påpeka.

Sen så tycker jag delvis att man ska registrera sig. Jag vet inte hur det var och registrera sig förut, för jag testade inte och vet inte hur det fungerade, men om det gick snabbt så borde det införas under en längre prövningsperiod än förra.

Annars om det går så kan man väl i alla fall ta bort valet att vara anonym och sen så ska man skriva sitt riktiga namn eller smeknamn eller nåt så att det blir som att man registrerar sitt namn, men inte till någon sida (jag vet inte om det fungerade så förr, ta bara bort inlägget eller nåt om det var så förut :P)

Jag vet inte om det funkar, men det var bara ett förslag :P

Anonym sa...

Nu börjar man bli riktigt trött på alla idiotiska inlägg.
Håll er till temat annars låt bli att skriv.
Dett a bör förbli en seriös blogg för seriösa läsare och skribenter.

max sa...

Nu var jag snäll och tog bort tio inlägg.

Sista chansen.

Anonym sa...

mitt internet fuckar sig.loggas ut hela tiden.. vadå sista chansen?


varför nämner du mitt namn i ditt inlägg utan fakta??
jag vill inte att andra använder mitt namn utom mig själv. ok max??

återinför konton istället för att bara tro en massa.
skiter i om du tycker att jag triggar igång en massa pingis åzznor men gör nått åt saken då så man e tvungen att säga vem man e när man skickar ett inlägg



robban

max sa...

du har rätt robban..

Anonym sa...

Robban och Arre:
Vad fan håller ni på med? När man träffar er verkar ni vara vettiga killar. Vaför ska ni bete er som idioter här på bloggen?

Anonym sa...

vem e deffdödaren. kan det vara jerry??

robban

Anonym sa...

vi snackar pingis nu!!!

vem gör den roligaste grmashen när denne servar?
vem ozzar högst?
vem e sthlms mest underskattade spelare, jocke öhman?

robban

Anonym sa...

grimashen

Anonym sa...

we al like pingis. i drömmer om pingis.
max, kan i köpa dina pingis sulor??

svara mig please.

peter åskådare horbel

Anonym sa...

Tycker den här bloggen är hur kul som helst, nu har jag tröttnat på folk som förstör ett av mina nöjen o läsa här varje kväll.

Sagt och gjort så har jag en kompis som är vansinngt flink med datorer, så jag bad honom kolla ip-adresser på vissa inlägg, jag bad honom även kolla vilka personerna var.

Jag vet t ex vem som är Peter Åskådare, eller rättare sagt så e det 2 ip-nr.
Slutar inte personerna lovar jag för det 1a att publicera namnen, räcker inte det kommer jag be samma person som fixade fram vilka det var att ösa in virus i deras datorer.

Anonym sa...

bra bloggfan:)
vet också att det e många sthlmare som skriver skit:)

Anonym sa...

Nu går du väl lite över gränsen om du (eller din kompis) skickar virus till de ip-adresserna som tydligen förstör denna blogg.

Jag är som "bloggfan", "svesse" och de flesta andra läsare också tröttnat på de personer som förstör bloggen med deras rent sagt idiotiska kommentarer. Men jag tror inte det är rätt väg direkt att hota dem med virus.

Det enda riktiga sättet som jag kan tänka mig skulle kunna fungera är att Max återinför registration.

I början kommer det kanske inte vara så många som registrerar sig. Men sen kommer nog flitiga läsare och seriösa skribenter registrera sig för att de vill vara med och diskutera och påverka det den här bloggen handlar om, PINGIS!

Anonym sa...

bloggfan ja kan itne mer än skratta åt de du skriver lycka till med din kompis om han inte heter Pasorani Dalisoti världens bästa hackare...

Anonym sa...

Hi again miss anstbro!

i see you dont like mitt sätt att skriva. sorry, my svenska mycket dålig. but jag tror i will be better när jag träffar dig på kaffe in the holidays.

and one thing more. i hearded your blog stänger snart. kan i bye your blogg then?? i like your blog mycket bra. pingis is my life. i dream pingis. i love pingis. and jag eat you alive. or as do säger in svenska, jag levande äter upp dig! :) you are bara class 3, du är dålig, why??

mvh peter

Anonym sa...

oh, jag ser someone want me dead på din blog mr max. why?? i actually like pingis and i vill inte virus. Virus is dangeros. virus not good. why give virus till mig???

mr ansborough, help and save me snälla. svara fort. i dont want virus.

mvh peter