söndag 15 juni 2008

Inga pingiskommentarer

Just nu ingen som kommenterar pingisen så då kan vi väl snacka fotboll?

Vad tror ni om kvällens matcher?

Portugal på bortaplan mot hemmanationen Schweiz är väl favoriter men nu när de är klara kanske de slår av på takten och vilar någon spelare. Håller oavsett portugiserna som favoriter.

Tjeckien känns bättre än Turkiet men visst luktar det oavgjort? Om jag fattat allt rätt så blir det då straffar. Oavgjort är mitt tips men småfavoritskapet lägger jag på Tjeckien.

24 kommentarer:

max sa...

Är förresten knäckt över förlusten igår och har en del ångest inför avgörandet. Dålig skalle..

Jompa sa...

Nästan straffgaranti på kvällens match va!?

Anonym sa...

Portugal vilar 7 eller 8 spelare sa dom nyss. Schweiz borde väl ha bra chans då. Motivationen är säkert skaplig trots att dom är utslagna. Tjeckien vinner nog också.

max sa...

oavgjort till 3,2 ggr pengarna

1,3 ggr pengarna på oavgjort eller tjeckien som vinnare..

Har jag hört.. inte för att jag spelar.

Teacher sa...

Grymt avis på att du står där på läktarn på onsd ! Vad beräknar ni er resa går på allt som allt inkl biljett,resa,uppehälle etc ?

Visst ska vi fixa minst en poäng på onsd. Jo då..

Ikv tror jag Tjeckien avancerar efter mållösa 90 minuter och straffar. Samtidigt Schweiz-Portugal en av de första kommande betydelselösa matcherna med överraskande utgång.Schweiz kan mkt väl vinna på motivation inför hemmapubliken! Likaså kan nog Polen+Rumänien överraska framöver mot omotiverade Kroatien respektive Holland .

max sa...

Biljett, resa (flyg), hyrbil, hotell (två nätter) kostar cirka 4200sek.

Sedan tillkommer ju en del omkostnader för mat och dryck coh mer dryck.

max sa...

Kollar in portugal..

Quaresma verkar ha dåkig koll på bollen. Det kan bli en underhållande match.

max sa...

Perloskog:
Kom igen nu din pajas!
Om domaren.

max sa...

Fy fan viken tackling av portugals ferreira.

Borde ha varit rött!

max sa...

Ricardo blandar och ger..

Kass i luften men suverän på linjen!

max sa...

Miguel i Portugal är totalt värdelös, så nu vet ni det om ni tvekade förut.

max sa...

Yakin 1-0 för hemmalaget.. om jag hade spelat så hade jag blivit arg där.

Anonym sa...

jävla äckliga portugal ställa över 9 bästa spelarna! lätt o tippa på schweiz jävla idoter. vem fan tippar på schweiz på tipset efter 0 poäng mot portugal med 6 poäng! lägg match luktar så fy fasiken!

max sa...

Jävla skitdomare.

Missade en straff för Portugal i första och dömde nu en för switzers felaktigt

Anonym sa...

givna 13 rätt på tipset försvann genom scolari o domaren tack så hemskt mkt! schweiz e ju sämre än både österrike o grekland! portugal hoppas dom looosar nästa
pierre e skitförbannad just nu!

max sa...

VILKEN MISS!

Cech missar kapitalt, vilken bjudning!

max sa...

Vänta nu!

3-2 till turkiet.. va fan hände?

max sa...

turkiets målvakt utvisad.. vilken dramatik!

Anonym sa...

ja drar in 2an efter första halvlek man drar in 1an på turkiet men fan 1an på ostarna går ju inte tro på direkt vem fan e kvar på tipset nu fan:( pierre e skitförbannad hade behövt va kvar på alla rätt. imorgon ska ja fan slå bort ilskan på lite träning i solna:)pierre

max sa...

Jag kommer också på Solnas träning imorgon.

Jompa sa...

Tur att du inte spelade på något idag, Max! Tror du hade kunnat bli lite besviken...

max sa...

Jag hade verkligen blivit besviken OM jag hade spelat, jag hade nämligen förlorat på alla bet.

Anonym sa...

ja e lite otränad så nu ska det börjas tpas lite på mig! tänkte nog köra 3 pass i veckan så ja håller bra i serien som snart dyker upp:) pierre ska försöka börja andvända forehand lite mer!

Anonym sa...

mina 5 rätt av 6 e fan ganska bra på emtipset2 i tanke på dagens resultat! e det nån som har 6 rätt ska ja skänka ett nytt pingisgummi fan:)pierre