lördag 28 juni 2008

Dränkt

Informationssamhället har tagit över. Varje dag möts vi av så mycket information att vi inte kan ta in allt.

SBTF gör sitt till med sitt outsinliga flöde av massiv information som totalt dränker oss pingisspelare.

Inför OS: Svenska tester mot Danmark och Tyskland
Som ett led i förberedelserna inför OS i Peking spelar Sverige två träningslandskamper nästa månad. 1 juli blir det nordiskt möte med Danmark i Halmstad och 27 juli tar Tyskland emot Sverige i Hamm.


Jag kan inte ta in allt de levererar, det är FÖR mycket helt enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Max...

Jag kommer att vara på plats(Borgholm) å lira redan på fred. Är du där då?

SKärbo

max sa...

Jag kommer på fredag em.

Anonym sa...

Jag är så jävla inne på att prova en ny stomme så jag känner mig som tolv år som väntar på att de stora grabbarna skall lämna tennisbanan....

Skärbo

Anonym sa...

Så det var hit den här liraren tog vägen?!

http://interactive.pokerverdict.com/Poker-Players/HouseeLover/