tisdag 14 juli 2009

Enigspelen resultat

Jag minns inga resultat alls just nu. Totalt blankt men jag ska försöka så kan väl ni som var där fylla på med hur det gick OK?

Klass 1 torsdag
1. Roger Andersson
2. Alexander Franzén
6. Jonas Permevik

Elit fredag
1. Robert Svanberg
2. Roger Andersson
3. Tomas Norberg
6. Jonas Permevik

Klass 1 lördag
1. Daniel Engblom
2. Andreas Engblom
3. Alexander Franzén
4. Tomas Comstedt
5. Jonas Berglund
6. Jens Karlsson
7. Jonas Permevik


Elit söndag
Tomas Comstedt
Tomas Norbeg
Mikael Ottosson
Robert Collin

Klass 2 söndag
1.Glenn Davidsson
2. Petter Svensson
3. Mattias Lauridsen
4. Johan Creutz

Herrdubbel:
1. Engblom/Engblom
2. Comstedt/Svanberg
3. Collin/Wilén

8 kommentarer:

Anonym sa...

Elit Söndag:
Tomas Comstedt
Tomas Norbeg
Mikael Ottosson
Robert Collin

Herrbubbel:
Engblom/Engblom
Comstedt/Svanberg
Collin/Wilén

Anonym sa...

Med viss resevation. Ottosson kan ha slagit Comstedt och således vunnit klassen. Ursäkta det något tvetydliga svaret.

Kinski sa...

Klass 1 lördag
1. Daniel Engblom
2. Andreas Engblom
3. Alexander Franzén
4. Tomas Comstedt
5. Jonas Berglund
6. Jens Karlsson
7. Jonas Permevik
8. ?, Alingsås

Anonym sa...

Man borde väl ha kunnat kört en klass 1 och en Elit klass per dag, nu när det är så svårt att få ihop poäng......

Anonym sa...

klass 2 söndag 1.Glenn Davidsson 2. Petter Svensson 3. Mattias Lauridsen 4. Johan Creutz

Anonym sa...

vad tycker du om smågrabbarna från frej du möte max? sjöberg

max sa...

Mötte jag flera?

Klass 2 var ingen höjdare för mig men jag minns inte att jag mötte flera.. Måste vara de två jag förlorade mot i sådant fall eftersom du skriver som du gör.

Den första killen (Lundh) var duktig och tog vara på sina chanser. Den andra killen (Lauridsen?) har jag ingen aning om hur han var då jag inte ens spelade om det i den.

Anonym sa...

Nu finns resulaten utlagda på BTK Enigs hemsida.