måndag 6 juli 2009

Status nyårslöften

Tänkte följa upp mina nyårslöften och se hur jag ligger till.

Mina nyårslöften för 2009:

Jag ska fortsätta skriva bloggen fram till sommaren, minst.
Ja, det har jag ju gjort. Nu får vi se hur länge bloggen fortsätter.

Jag ska ska skriva snälla saker om Kävlinge minst två gånger under året.
hmm.. Jag har inte skrivit några dumma saker i alla fall och jag har skrivit att de gör en spännande satsning som jag dessutom gillar. En snäll sak alltså och halva året kvar, bra tempo.

Jag ska skriva en motion om dataranking.
Det gjorde jag aldrig men då visste jag att det redan var en skriven.

Jag ska se pingis utomlands.
Det får bli i höst. Har planer på EM, CL i Danmark, Bundesliga. Något blir det i alla fall

Jag ska ordna en klubbresa.
Jag var delaktig i anordnadet av vår klubbresa till Karlstad. Det blir en till klubbresa i höst men vart är inte bestämt. Någon som har ett förslag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

var det inte nåt med att fortsätta limma också?

max sa...

det var 2008 års nyårslöfte.

Anonym sa...

Varför bryta en god "vana"? Ni är välkomna tillbaka till Karlstad :)

max sa...

Vi kommer kanske i vår men nu i höst är närmare och det är det jag först tänker på.

max sa...

Vi kommer kanske i vår men nu i höst är närmare och det är det jag först tänker på.